Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer alle!

Jeg er i gang med at udvikle en hjemmeside, og har derfor planer om at benytte mig af Google Adsense. Som jeg har forstået det via andre tråde på Amino, så får man et beløb, når en bruger klikker på et link. Hvis dette er tilfældet, så kan man jo bare selv klikke utallige gange på linket og derved øge indtjeningen. Er det korrekt, eller er der taget forbehold for denne metode?

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:29
Google adsense, har et virkelig godt sikkerhed, klikker du på dit eget link engang har du en høj sansynlighed for at blive bannet fra adsense, engang bannet altid bannet.
Adsense tjekker ip via logind på din bruger hvis den samme ip du har lukket ind på din adsense med klikker på dit adsense link bliver du også bannet.
Adsense kan også skjældne mellem falske kliks og seriøse kliks, er der for mange falske så farvel til adsense igen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:41
Hej Jackpot

Som Steffan skrev: forsøg ikke at snyde AdSense - det er spild af tid.

Du skal også være klar over, at AdSense ikke er en guldgrube, med mindre du har meget trafik og emnet for din hjemmeside er meget konkurrencebetonet (fx internet marketing, boliglån eller lign).

Generelt vil du få mere ud af at finde nogle produkter, som kunne interessere dine besøgende, og så melde dig som affiliate hos udgiverne af disse produkter. Så tjener du lidt (mere) hver gang en henvist bruger køber noget.

Husk i øvrigt at overveje, om du overhovedet har lyst til at sende dine brugere videre til en anden hjemmeside - det er langt fra sikkert, at dem som klikker på en annonce, nogensinde kommer tilbage til din hjemmeside, så hvis du selv har et produkt at sælge, er det måske bedre at fokusere på det...

Held og lykke med din hjemmeside!

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:53

Jeg har ingen fysiske produkter, da min hjemmeside er en forbrugerportal. Der skulle være potentiale for en del traffik, da det omhandler en branche, forbrugerne ofte er i kontakt med. Jeg regner med at en del af indtjeningen kommer via Google Adsense. Den resterende skal komme fra annoncører. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)