Da jeg ved siden af min uddannelse tjener penge som tutor har jeg ingen indtægt i "sommerferien". Tidligere har jeg sammen med min bror skrevet nogle seo tekster. Dette vil vi gerne gøre igen, men i den forbindelse mangler vi referencer. Jeg har lavet en prisliste på min profil herinde på amino, hvor der også står lidt mere information. Det du skal forholde dig til er at vi skal bruge referencer og derfor vil skrive 10 tekster af minimum 400 ord, for 80 kr. pr. tekst. For at samle forskellige referencer vil man kun kunne bestille 1 tekst til halv pris pr. person. Du kan komme med 3 ord/sætninger du vil have lagt vægt på, eller komme med et overordnet emne. Den eneste "catch" der er ved tilbuddet er at vi må linke til teksten efter du har lagt den online, (gratis links anyone?). Først til mølle princip - smid en pb' med bestilling og du er game. Hav en god dag |
Hejsa
Lyder meget spændende, men da jeg er lidt dum på dette punkt, vil jeg gerne høre lidt mere om det. Jeg har selv forsøgt mig med noget amatør seo, uden rigtigt at vide hvad jeg gjorde, men det bragte mig dog op på side 1 på google fra en 35 plads, under søgeordet " rengøring Oksbøl". Jeg har oprettet mig en del steder som feks hotfrog, facebook osv osv, da jeg har ladet mig fortælle at det har en effekt.
mvh Ole Hollegaard
www.JyskRen.dk