Udtrækning af Martin Thorborg
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
18-05-2011 kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
Jeg har lige siddet og ryddet op i mine mails, var det ikke d. 16 maj at der skulle trækkes en vinder af disse indlæg som mange mennesker har sendt de sidste par uger til Buzz, boblere etc. , eller har jeg misset den del af det :)
Jeg tror da der er mange der er lidt nysgerrige hvem vinderen blev...eller er det kun mig
Best regards
Svar
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
18-05-2011 kl. 11:30
Svar
Har jeg ikke hørt om, men det er da altid interessant at se hvem der har vundet.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
18-05-2011 kl. 11:31
Svar
Hej Lasse
Præcis, jeg er bare nysgerrig, jeg vinder ski aldrig noget alligevel, men vil da gerne vide hvem der løber med timen sammen med Martin.
Best regards
Svar
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Det blev vidst bare offentliggjort i den tråd der bleve lavet om emnet, så du finder vinderen der ;-)
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
18-05-2011 kl. 11:58
Svar
Hej Kristian
Jeg har aldrig set en tråd om det, har kun set det som en mail fra Martin, har du tråden ?
Best regards
Svar
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Lasse Smith
Fra
.
Skrevet
18-05-2011 kl. 12:26
Svar
Jeg misforstod trådstarter, jeg troede det handlede om indsendte nyheder og ikke bud på et navn.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
18-05-2011 kl. 13:00
Svar
Hejsa
Nej,nej,nej !!
Jeg snakker om at man kunne vinde en times konsultation med Martin Thorborg hvis ma sendte historier ind indtil den 16 mai, se nyhedsmail fra MT.
Den "konkurrence" sluttede den 16 maj og der ville der blive udtrukket en vinder til 1 times snak med Martin Thorborg, det er DEN jeg snakker om :)
Best regards
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Sorry, jeg gør det senere i dag. Jeg er bare så begravet i Amino Indeks. De bedste hilsner Martin
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
18-05-2011 kl. 16:56
Svar
Hej Martin
Det er da helt iorden, så længe det er arbejder der forsinker dig *lol*
Best regards
Svar