Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intelligent Sparing - lederkursus i Protreptik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Reserver allerede nu - Protreptisk lederudvikling på Grand Park

At vende et menneske mod sig selv – at blive forholdt sine værdier – det skaber en stærk leder. Redskabet er protreptik, en filosofisk coachingform, som du kan lære!

På Protreptisk lederudvikling lærer du fundamentet i filosofisk coaching. Intelligent Sparring!

Kursuskonceptet er bygget op omkring 4 kendte værdier (Tillid, Tolerance, Ansvar, Magt ), der i sin enkelthed går ud på at komme tættere på dig selv som menneske og leder.

Ved at få indsigt i dine værdier, bliver du bedre til at træffe de rigtige og afgørende beslutninger. Vær en del af de 7 andre ledere i et inspirerende, anderledes og nyskabende kursuskoncept på 4 x 2 timer.

Deltag på hold 1 eller hold 2 i enten september eller november måned.

Hvis du ønsker, at få informations materiale og tilmeldingsblanket tilsendt kan du ringe til Ztrong v/Maibritt på tlf. 23 88 55 00. Oversigt:

September
D. 7, 14, 21 og 28.

Hold 1 kl. 11.30-13.30
Hold 2 kl. 14-16

November
D. 1, 8, 15 og 22.

Hold 1 kl. 10-12
Hold 2 kl. 13-15

Udtalelse fra en kursist, der har været på Protreptisk lederudvikling:

Som deltager i Maibritt Isberg Andersens protreptiske lederudviklingskursus har jeg haft stort personligt og fagligt udbytte. Dette at ’se sig selv i spejlet’ gennem refleksion og samtale om grundlæggende værdier er en unik mulighed for selvindsigt – for at spejle mig på denne måde konfronterer mig med, om der er overensstemmelse - eller ikke - mellem dét, jeg tror på, dét, jeg siger, og dét, jeg gør – med andre ord, om jeg er et autentisk menneske og en troværdig leder.

Og det er langtidsholdbar indsigt, for processen slutter ikke samtidigt med kurset. Maibritt har givet boldene op – og vi kursister har grebet dem og med entusiasme holdt dem i luften i et seriøst og livgivende samspil.

Leder Karen Gjesing

Jeg er certificeret i protreptik hos dr. phil. Ole Fogh Kirkeby, CBS – se og hør ham fortælle om protreptik:

Med venlig hilsen

Maibritt Isberg Andersen

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)