|
Jeg står og skal til USA - Miami, og skal have hunden med fordi vi skal være der i 3 måneder. Jeg har aldrig rejst med min hund før, og når jeg ringer til div. rejseselskaber ved de intet... og henviser mig til andre sider på nettet hvor jeg absolut intet finder!!! Hmmm... Jeg har nu fundet en VARI KENNEL transportkasse som jeg køber brugt i aften... den skulle være stor nok til at hunden kan stå oprejst, ligge og vende sig. Alle de selskaber jeg har ringet el. skrevet til siger at prisen ikke kan gives på forhånd... og de siger at det ikek engang er sikkert vi kommer med samme fly!!! ;( Har nogen hér nogensinde selv rejst over atlanten med hund (mellemstor hund på 24 kg) ? Hvordan gjorde i? Hvad kostede det? Hvordan forberedte i turen? osv.. Håber på hjælp! |
GIPS!!! Jeg mangler råd...hund med i fly!!!
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Prøv lige at google den del af sagen inden du køber billetter og kasser osv. |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Nej hunde skal ikke længere i karantæne. Derfor vil jeg blive glad for at få svar fra nogen der rent faktisk har rejst med hund til usa... og gerne mellestor hund, da reglerne for hund i kabinen er anderledes end hund i cargo. :) Men ellers tak |
|
hvor jeg havde boet. Men han vejer jo ikke mange kg. og vi havde ham derfor bare med i kabinen i en transportkasse. Der var ikke noget med karantæne den vej ind og heller ikke fra Managua til netop Miami, hvor vi mellemlandede. Jeg ville umiddelbart tro at du kan få vejledning ved at henvende dig til Dansk Kennel Klub. |
|
Det var en god idé, det med Dansk kennel klub, hvorfor tænkte jeg ikke på det?!! Men som du selv siger, så er en Chihuahua ikke helt det samme som en hund på 24 kg. som min... så jeg håber stadig jeg kan hente lidt info hér fra andre. Tusind tak for info ellers. Venligst Sue |
|
Hej Prøv hos Trust Forwarding i Billund de kan uden tvivl give dig et godt tilbud. Held og lykke med projektet. |
Time2Cruise - Alt om krydstogt
|
Hej Sue. I dag skal en hund have et hundepas. det udstedes af dyrlægen og indeholder oplysninger om vacinationer o.s.v men ellers kig på dyrenes beskyttelses hjemmeside. MVH: André. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem