Hej!
Jeg tror Majbrit har helt ret i at lige i sammenhæng med et site som du beskriver er selvet domænet mindre vigtigt i forhold til det image og ry din side får. Dit domæne sexii.dk, kan derfor sagtens bruges. Når det så er sagt, så synes jeg måske du skulle have valgt et domæne som adskilte sig fra allerede eksisterende, istedet for blot at smide et ekstra bogstav på. Går udfra du har valgt sexii.dk fordi din 1. Prioritet var sexi.dk.. Det vil ihvertfald være mit råd til næste gang du skal købe dig et domæne ;) find noget som adskiller sig, som klinger og som har relation til siden indhold.
Jeg tillader mig lige at evaluerer lidt på din idé, markedet du gerne vil ind på, har de seneste 10 år boomet helt vildt. Det betyder at der den dag idag er utallige siden i samme boldgade som din. Det betyder at det er sværre og mere ressource krævende at få succes. Din side skal virkelig indeholde noget nyt, spændende og unikt som forbrugerne ikke får noget andet sted på nettet ellers vil din idé blot bliver 1 ud af mange som forsvinger i mængden.
Overvej derfor kraftigt om du har ressourcerne til at slå igennem på dette marked, du kommer til at bruge ufatteligt meget tid på at idé udvikle. Du skal ind og have et twist på din side som ikke er set før eller leverer en brugeroplevelse helt ud over det sædvanlige for at slå igennem på dette marked. Så sæt dig ned og find ud af hvad din side skal indeholde, og hvorfor brugerne netop skal vælge din side i stedet for de 1.000 andre.
Når du så har fundet ud af om din idé holder vand. Så skal nok nok regne med at skulle lægge som minimum i omegnen af 10.000kr på bordet for en hjemmeside som opfylder de krav som er et must for at slå igennem, det nytter ikke noget du har ideen til at slå igennem, hvis din hjemmeside ikke følger med.
Så uden at jeg på nogen måde vil tage modet fra dig, så skal du bare overveje dette meget grundigt, fordi det er et super svært marked at slå igennem på, men selvfølgelig kan det lade sig gøre, og hvis du har modet, drivet og ideen til det. Så er det bare med at komme igang og få smækket den side op ;)
Skriv gerne en privat meddelse hvis du har spørgsmål :)
Mvh.
Morten S.