Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal revisor og advokat i Kbh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg skal til at starte et firma sammen med en kollega, et Aps inden for IT branchen for at være mere præcis, og vi har i den forbindelse brug for lidt advokat og revisor hjælp sådan så alt gøres rigtigt og der bliver taget højde for de nødvendige ting.

Fremfor bare at gå De Gule Sider eller lignende igennem, så tænkte jeg at jeg lige ville spørge herinde for at få et par anbefalinger med på vejen.

På forhånd tak for hjælpen,
Mads
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:46
Dato: 12-03-2007 12:40:34 Forfatter:Mads Buch Stage Hej alle,

Jeg skal til at starte et firma sammen med en kollega, et Aps inden for IT branchen for at være mere præcis, og vi har i den forbindelse brug for lidt advokat og revisor hjælp sådan så alt gøres rigtigt og der bliver taget højde for de nødvendige ting.

Fremfor bare at gå De Gule Sider eller lignende igennem, så tænkte jeg at jeg lige ville spørge herinde for at få et par anbefalinger med på vejen.

Mads

Hej Mads.

Tillykke med beslutningen om at starte nyt firma. Jeg har mange års erfaring med at rådgive nystartede virksomheder, og du er meget velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Jan Nygaard

Statsautoriseret revisor

Haugbyrd Faurum & Andersen

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:05
Hej Mads

Jeg kan varmt anbefale www.2talrevision.dk, indehaveren er Morten Thornberg og han har en god forståelse for folk der er nystartet eller har mindre virksomhed generelt. Kontakt ham evt. for priser ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 11:10
Tak for svarerne indtil videre :-)

Mads

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:31
Dato: 12-03-2007 12:40:34 Forfatter:Mads Buch Stage Hej alle,

Mads

Jeg har flere revisorer og advokater i mit netværk (ja det er jo primært dem jeg arbejder for). Her taler vi om mindre revisorer m.v. hvor de mindre kunder ikke drukner i mængden.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 11:42
Dato: 13-03-2007 11:30:53
Forfatter: Skattekonsulenterne.dk

Jeg har flere revisorer og advokater i mit netværk (ja det er jo primært dem jeg arbejder for). Her taler vi om mindre revisorer m.v. hvor de mindre kunder ikke drukner i mængden.

Hej Bent,

Tak for svaret, modtager meget gerne en konkret anbefaling, gerne med link til hjemmeside, her i tråden eller som privatbesked.

Mvh.
Mads

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 11:46
Så lad mig vide hvor i københavnsområdet du hører til.

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 11:49
Dato: 13-03-2007 11:45:43
Forfatter: Skattekonsulenterne.dk
Så lad mig vide hvor i københavnsområdet du hører til.

Jeg bor privat i Hvidovre, ham jeg starter op med bor i Søborg og vores kontor er p.t. på Holmen, så vi er rimeligt åbne for alt deromkring :-)

Mads

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 11:52
Så kunne en mulighed jo være at du kontaktede Revision Sjælland  v/Avedøre Holme.

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:57
Jeg kan varmt anbefale Karsten Durch Lynggard fra CPH Law firm, som vist også huserer herinde et sted.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)