Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ved i at jeres ide holder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, der er meget brugbart materiale i blandt. 

Nogen gange kræver det bare at man lige for lidt input fra andre.

Tak de herrer. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dizzle123

Den bedste målestok er dig selv, brug det man kalder "mavefornemmelsen" den der ved det bedst er dig selv, DU har jo alle informationer, ideer osv osv, derudover skal du føle om det her er noget du virkelig brænder for, hvis mavefornemmelsen er god og du brænder for ideen, så kan det kun gå for langsomt med at komme igang.

Held og lykke med projektet

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har denne rette motivation tænker ikke i penge lige med det samme vil bare have det lykkes og giver aldrig op .

job og arbejde motivere en fordi man vil ud med sit budskab og jeg vil meget gerne gøre striptease lige så populært som det er tyskland og England der kræver dog en holdnings ændringer både strippere lidt folk der book en stripper og der kommer iværksættere ind jeg vil ud budskab der kan udvide mit markedet, så det kan blive en leve vej mere end et kun et weekend job for stripper.

Så ud med dit budskab og være i ekstrem grad motiveret , du vil vinde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten S.!

Ja, så ikke dit indlæg før jeg havde sendt mit, men jeg er helt enig i det du skriver!

Men der er én god ting at sige om alle fejl, man bliver klogere af dem! Big Smile Det er derfor tit en god ide, hvis man er gået død med sit projekt, at sætte sig ned og finde ud af hvilke fejl man har gjordt,, og så finde en måde at gøre det bedre på! Og her kan man få god hjælp fra vennerne (eller Amino..) og så er det bare om at prøve igen, med de forbedringer man har fundet frem til!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)