Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunena forum?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer

Jeg driver på nuværende tidspunkt cykelsiden www.cybercycling.dk som ren passion.

Efter flere henvendelser fra mine brugere, må jeg nok erkende at det er på tide at få opstartet et forum.

Jeg ville derfor høre om der er nogle derude som har gode erfaringer med Kunena.

Hvor svært er det at sætte op? Findes det på dansk? Findes der bedre alternativer?

Tak på forhånd

Mvh

Daniel

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 19:25

Jeg har ikke selv brugt Kunena, men har flere gange overvejet det er dog endt med at bruge Agora, så det kan du også prøve at tage et kig på. Hvis du kigger på deres download side står der at dansk er inkluderet.

Jeg tror ikke der er det store arbejde i opsætningen hvis du vælger at bruge det standart design som forumet er født med.

Held og lykke med dit nye forum

- Christian

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 19:31

Jeg har brugt det for ca. et par år siden med Joomla.

Synes det var forholdsvis let at sætte op og der var en masser funktioner i backenden. Desuden er der lavet en del templates til den. Jeg valgte dog ikke at selv style min egen. Det var heller ikke særligt svært og det kørte godt, det var endda på en one.com webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:40

Jeg kan personligt rigtig godt lide udformningen af Kunena forummet. Det er forholdsvist nemt at sætte op og der findes en del brugbar funktionalitet i systemet. Derudover integrerer det ud-af-boksen med en lang række andre gode Joomla komponenter. Sidstnævnte sparer dig meget tid, hvis du vil udbygge funktionaliteten på dit website.

Jeg mener bestemt Kunena er det bedste forumkomponent til Joomla. Og ja, der findes en komplet dansk oversættelse til det.

På min nye side - Joomla-universitetet.dk - har jeg lavet 5 videoer, der går i dybden med at lave et forum i Joomla og Kunena. Videoerne skal du dog betale for at se. Kunena forum opsætning.

Held og lykke med projektet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:05

Tusind tak for hurtige samt brugbare tilbagemeldinger.

Det lyder som om jeg ikke går helt forkert hvis jeg vælger at få installeret Kunena :)

Daniel 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)