Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyrinssystem til tøjfirma, leverandørforslag samt hvad koster sådan noget!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra holbæk
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en virksomhed indenfor tøjbranchen, hvor vi skal have et oprettet et lagerstyringssystem, og det skal være indrettet, så der på sigt kan tilknyttes en webshop.

Vi har ca. 600 varenumre hvoraf ca. 80 % udskiftes halvårligt. Ud over varenummer skal hvert produkt udspecificeres på str.

Virksomheden er lidt på speciel på den måde, at vi har et hovedlager samt 6 mindre lagre hos vores sælgere.

Webshoppen skal kun trække på lagerbeholdningen fra hovedlageret, ikke på de 6 mindre lagre.

System skal være sådan indrettet, at vores sælgere (+ vi på hovedkontoret) kan se, hvad der er på lager hos dem selv, hos kollegaerne samt på hovedlager.

Vi skal nå frem til en løsning, hvor sælgerne scanner deres salg ind, hvorpå dette registreres i lagersystem og helst også i økonomisystemet.

Ligeledes skal det være muligt at udtrække data til en række specielle statistikker.

Systemet behøver ikke nødvendigvis at være online 24/24 mellem sælgere og hovedlager, da vore sælgere jævnligt er ude for, at de ikke kan komme på nettet pga. dårlig forbindelse.

Mellem webshop og hovedlager skal der selvfølgelig være onlinekontakt 24/24.

Vi kører pt. SummaSumarum i deres mest enkle udgave – Og de er ikke gearet til denne opgave.

Og sidste spørgsmål! Jeg er helt på herrens mark med, hvor meget jeg skal forventet at investere i sådan et system ex. webshop.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)