Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man ikke undgå PBS!?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey!..
Jeg ved godt hvordan man kan få en indløsnings aftale med PBS, og har tidligere haft en net-butik med kreditkort indløsning...
Det er også derfor at jeg lige her i opstarten af en ny webshop, ikke ønsker at oprette den slags, da det er lidt på afprøvnings fasen..

Det der så undrede mig, er hvorfor jeg ikke kan finde frem til nogen som man kan dele sådan en indløsnings aftale med..
Altså idéen er rellativ simpel.. nu siger vi at jeg har en lille bitte net butik... så lader jeg en eller anden stor butik stå for betalingen, og modtager pengene fra det store firma når der er en gennemført betaling.. på den måde slipper min lille netbutik for at binde sig til alt for store løbende udgifter, og kan nøjes med at betale en vis procent af omsætningen over det store firma som så få en løbende indtægt for at lave ingen ting...

Rent teknisk er jeg ret sikker på at det kan lade sig gøre.. men er det fordi man ikke må at det ikke findes!?

Hilsner,
Steph

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:08
En indløsningaftale er unik for ET domæne navn, derfor må den ikke bruges til flere, ligemeget om det er flere firmaer eller det samme firma. Så skulle din ide fungere, skulle dine kunder sendes over på det store firmas hjemmeside når betalingen skulle foregå. Hvilket nok ville gøre at rigtig mange kunder ville hoppe fra.
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 07:11
Hejsa,

Hvis du kun har en meget lille omsætning så kan du evt. bruge nogen af de udenlandske firmaer såsom

ccbill.com eller 2co.com og måske paypal.

De sidste 2 er nok de bedste :0)

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 07:30
Tror osse du skal over til paypal og e-wire....
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 08:17
hello...
Sjovt nok faldt jeg også over pay pall...
ret smart, men ikke særligt prof at betalings delen popper op på en helt anden siden..
men men.. det er nu koblet på hjemmesiden..
Det er vel bedre end ingenting ;-)

vender nok tilbage med et par kommentar når det er oppe og køre ;-)

hilsner,
Steph

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 08:50

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:57
Joachim - så vidt jeg kan læse skal man være fra USA for at benytte det, tager jeg fejl?

Google Checkout merchants must have a U.S. bank account and address, plus either of the following:

• A Social Security number and a valid credit card.
  • A Federal Tax ID/Employer Identification Number (EIN).

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 09:14
Det har du da ret i - det havde jeg ikke lige været opmærksom på, beklager.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:42
Hej Firben,

Set i lyset af at prisen på en PBS løsning er ca. 85,- kr. pr. måned plus de få kr. pr. transaktion som tilskrives i gebyr, så har jeg svært ved at se lyset i IKKE at tegne en aftale og hvis du er i tvivl om din shop økonomisk kan holde til udgiften så skal du måske lige gennemgå din ide igen.

Det kom lige ud af posen...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 19:41
Hej Lars,
Det er ikke så meget udgifterne jeg er bekymret over som det med at skulel moms registreres..
Det ville jeg helst vente med til salget er begyndt at tage fat..
Sådan en momsregistrerring forpligter jo til en hvis grad ;-)

Men eller er det korrekt.. PBS er jo ikke så utroligt dyrt, når man ser bort fra opretelsesgebyre osv osv..

hilsner,
Steph

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)