Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min tidligere revisor ignorerer mig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Jeg har et problem, og jeg søger input til hvordan jeg får det løst.

Da jeg skiftede revisor sidste år blev min sagsmappe åbenbart ikke overført til min nye/nuværende revisor, og det har jeg hårdt brug for bliver gjort. Det er snart flere måneder siden at jeg første gang bad min tidligere revisor om få orden i sagen. Problemet er bare at han nærmest konsekvent ignorerer mine henvendelser, hvilket også er en af grundene til at jeg skiftede i det hele taget. For noget tid rykkede jeg så igen og nærmest tryglede ham om at sende det, hvorefter han svarer at han skam allerede har sendt det for flere uger siden.

Jeg har som sådan ingen grund til at betvivle dette, men jeg kan i hvert fald konstatere at hverken jeg eller min nye revisor har modtaget noget. Så jeg har sidenhen 2 gange bedt ham om at sende det igen, men som altid er der tavshed fra den anden ende.

Hvad gør jeg? Kan jeg evt. gå til en eller anden instans som han er nødt til at tage mere alvorligt end en tidligere kunde?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mød op hos revisoren personligt, og sig du ikke går før du får sagsmappen med. Tror ikke han har interesse i at du bliver siddende særligt længe. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoh, det er en mulighed. Bare ikke så praktisk når han bor i den anden ende af landet :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Hej Uffe,

Kan se du bor i Kolding. Den "anden ende af landet" må være København / Sjællænd.

Jeg har møder i København og på Sydsjælland i morgen. Hvis det ligger på min vej, så skal jeg gerne køre forbi din tidligere revisor, og hente dine bilag.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Hej Uffe,

Kan se du bor i Kolding. Den "anden ende af landet" må være København / Sjællænd.

Jeg har møder i København og på Sydsjælland i morgen. Hvis det ligger på min vej, så skal jeg gerne køre forbi din tidligere revisor, og hente dine bilag.

 

God Amino-åndYes

Vi har for nylig haft en tråd omhandlende tilbageholdelsesret, som måske kunne give lidt stof til eftertanke.

Der kan ikke øves tilbageholdelsesret i originalt regnskabsmateriale, og er der tale om en godkendt revisor, så kan du eventuelt klage over revisoren til brancheorganisationen.

Tonny

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det fantastiske tilbud fra Martin E! Og tak til Tonny for tippet.

Heldigvis ser det dog ud til at der sker noget nu (jeg mistænker at mit indlæg var medvirkende hertil), så jeg afventer lige indtil videre :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldt hus, det sgu god karma det der!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Martin E. Jensen:

Hej Uffe,

Kan se du bor i Kolding. Den "anden ende af landet" må være København / Sjællænd.

Jeg har møder i København og på Sydsjælland i morgen. Hvis det ligger på min vej, så skal jeg gerne køre forbi din tidligere revisor, og hente dine bilag.

 

God Amino-åndYes

Vi har for nylig haft en tråd omhandlende tilbageholdelsesret, som måske kunne give lidt stof til eftertanke.

Der kan ikke øves tilbageholdelsesret i originalt regnskabsmateriale, og er der tale om en godkendt revisor, så kan du eventuelt klage over revisoren til brancheorganisationen.

Tonny

 

Og hvis Martin (eller nogen andre) ikke kan få det med ved at møde personligt op på revisors adresse, så skulle du kunne få hjælp hos den lokale fogedret, uanset om du har klaget til revisornævnet eller ej. De fleste revisorer finder forbløffende hurtigt regnskabsmaterialet frem, når de får en henvendelse fra fogedretten.

Jens.

Fra Hellerup
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Reinhardoil.DK ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tag aldrig en revisor der bor længere væk end at han eller du kan komme til hinanden på 30 minutter.

Vi har selv erfaret hvor tåbelig det er at have en århus boende som revisor når ens firmal igger i Hellerup.

Det kan der ikke advares nok imod. Og flytter din revisor eller flytter dit firma så skift STRAKS revisor til en max 30 min væk.

 

Steen Qvist.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Qvist:

Tag aldrig en revisor der bor længere væk end at han eller du kan komme til hinanden på 30 minutter.

Vi har selv erfaret hvor tåbelig det er at have en århus boende som revisor når ens firmal igger i Hellerup.

Det kan der ikke advares nok imod. Og flytter din revisor eller flytter dit firma så skift STRAKS revisor til en max 30 min væk.

 

Steen Qvist.

Hvorfor?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)