Hej med jer, Jeg har i en længere periode fulgt amino.dk og synes indlæggende er rigtig interessante. Da jeg for tiden er i gang med at totalrenovere mit nye store lokale på små 2500 kv.m., som skal danne ramme for bryllupper samt andre former for større arrangementer, tænkte jeg at et indlæg på amino.dk ville være en god idé. Hensigten med dette indlæg er først og fremmest, at få idéer samt synspunkter fra nogle dygtige iværksættere. Der er tale om en "gammelt" lager på Bådehavnsgade i Sydhavn, hvor jeg nu har været i gang med en TOTALRENOVERING de sidste 2 måneder - og forventer at starte op i starten af Q2 2007. Jeg er på baggrund af tidligere markedsundersøgelser kommet frem til, at der faktisk er rigtig stor efterspørgsel efter netop denne form for lokale. Hvis der er nogen af jer som sidder inde med nogle gode idéer (eller andre kommentarer), må i meget gerne dele disse med mig. PS: Hjemmesiden er langt fra færdig... |
Bryllup & selskabslokaler
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Sjovt navn du har valgt, men det passer jo godt til din profil :) Bryllups & selskabslokaler i KBH? Smart idé, jeg har tidligere brugt meget tid på at finde kompetente lokaler til firmafester og bryllupper. Har du mulighed for at fortælle lidt mere om det? Evt. lidt om prisen, billeder fra lokalet og hvilken service i tilbyder? PS: Du skal arbejde lidt med din hjemmeside, den er, som du selv siger, langt fra færdig ;) |
Hej Bryllupskonge Du skriver: Alle former for firmafester, bryllupper, julefrokoster, forlovelse, reception, fødselsdage, mindre koncerter, specielle, konfirmationer og større arrangementer eller lignende i vores 2500 kv.m. store lyse lokaler til priser fra 150 kr pr/kuvert med alt inklusiv. Er det også med drikkevare? Hvis jeg var dig ville jeg passe på at komme for langt ned i pris, hellere sige nej til et par selskaber end sætte penge til. Men held med projektet Mvh. Thomas Bonde Tidliger involveret i restaurations branchen |
Hej Jeg tror jeg har noget du kan bruge til noget. Jeg er ivaerksaetter, og har udviklet sitet www.alt-til-din-fest.dk Det er startet i Danmark, men er pt i 6 lande (jeg befinder pt i Frankrig, og kan kun komme paa nettet paa en fransk maskine, derfor de manglende ae,oe og aa`er. Jeg formidler opgaver for 400.000 kr om dagen. Kig ind paa sitet og meld dig til. Det er gratis, og det er ogsaa gratis at kontakte kunderne, saa der er ikke noget at vaere nervoes ved (her taenker jeg paa de mange lumske potaler der er, som umiddelbart godt kan ligne min lidt) Jeg mangler i hoej grad selskabslokaler i KBH. Jeg har desuden ogsaa nogle gode kontakter til event bureau`er, der tit har gode penge til diverse arrangementer. Send mig gerne dine inputs paa min side, og kontakt mig endelig hvis du har spoergsmaal. Casper |
Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com
(ved godt, at du sagde at der manglede meget på siden... ville bare bemærke det åbenlyse :-P) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)