Hejsa Så har der været oprydning hos Mikjaer ApS, jeg ligger inde med et par ting der skal sælges, der kommer måske mere hen af vejen. 1 Stks. HP Officejet 4500, der er næsten ikke mere sort farve i så den skal skiftes, men der er vidst mere af de andre farver. Det er en kopimaskine/scanner/fax og printer som bliver koblet på dit trådløse netværk og så kan den bruges fra alle dine computere, både windows og mac, jeg er ikke sikker på om den virker i Linux det må komme an på en prøve. Maskinen kostede 1200kr af ny for 2 mdr siden ... kan jeg få 500kr for den nu? 1 Stks Garmin Nuvi 3790, købt i slutningen af 2010, det er en af deres topmodeller og den er rigtig lækker at køre med. Men fordi jeg var lidt for glad for at køre med den, har jeg nu fået et år på bænken uden kørekort så nu regner jeg med at sælge den for cirka 1500kr, jeg gav selv 3200kr for den. Begge dele befinder sig på Vesterbrogade, printeren gider jeg ikke sende men gps'en kan vi nok godt finde ud af at sende med posten. mikkel@mikjaer.com eller her, så finder vi ud af det :) |
1 Stks. eMachines E525-904G32Mi Acer bærbar, laderen og eller batteriet er i stykker ... jeg kan ikke få den til at virke, men inde hos føtex startede de den op og der fungerede den ... vil gætte på at den lader de solgte mig er en anden model end den de viste mig hvor dan virkede.
Maskinen kostede 4000kr sidste år, højeste bud over 1000kr kommer bare og henter den.