Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andel i affiliate side til salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at sætte andelen på 50% til 7.500 kr, hvilket er en del under, hvad jeg ellers har solgt ligende projekter for. (grunden kommer længere nede)

Det drejer sig om dette projekt TV pakker. Det er en søgemaskine som jeg har udviklet, og der ligger en del programmeringstimer i det. Systemet er ikke hundred procent fin tunet, men jeg er langt. Brugeren vælger hvilke kanaler brugeren ønsker at se, og der dukker efterfølgende mulige tv pakker op.

Vi har faktisk at gøre med en side som tilføre brugerne værdi, og gør markedet mere overskueligt. Pt. er der data for hometrio, boxer og viasat, så i kan prøve funktionen af. Der er sandsynligvis nogle børnesygdomme i systemet, men det burde alt i alt give et godt indtryk af hvad vi har med og gøre.

Her er et billede fra admin systemet:

tv-pakker.dk/admin.png

Det du køber er 50% af domænet tv-pakker.dk + den software jeg har udviklet. Det er udviklet specielt, og er altså ikke et eller andet wordpress-side med, der er opsat. 

Systemet er forberedt på TV pakker der kan kombineres, og kan i de fleste tilfælde også regne prisen ud. 

Din opgave 

Jeg vil ikke selv være så meget inde i det her med hensyn til indholdsopdatering, og det er også derfor jeg sælger det rimelig billigt, mod at du lægger et stor arbejde i udbygning af indholdet. Jeg har et par andre projekter som vil tage min tid (parfume priser, mobiltoppen, nyesokker)

Jeg har en 2 månedersplan som kræver ca. 7 timers arbejde om ugen fra dig, det er primært tekstskrivning. Priser ændre sig, men slet ikke på samme måder som med mobiler, der kræver meget mere  opdatering.

TV pakker giver mellem 400 - 900 kr i afregning,

Jeg har god erfaring i at opbygge sådanne sider, programmering og søgemaskineoptimering.

Til information, så har jeg i forvejen et TV leksikon side, som ikke er en del af handlen. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:14
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:28

Jeg lader tråden løbe til 23:59 i aften.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)