Hej Jeg har en oversigt over lån på nettet, jeg er ved at få nyt design og vil i den forbindelse meget gerne markedsføre mit site i langt højere grad end jeg hidtil har gjort. Jeg har prøvet mig lidt frem med adwords, men vil meget gerne høre om der ikke findes nogle (gode) firmaer der kan hjælpe med at målrette sådanne annoncer. Min erfaring er at når først folk er på mit site, så er der en rimelig stor %-del der rent faktisk søger om et lån. Jeg tror sjældent at folk besøger sitet af ren nysgerrighed. Derfor vil jeg gerne betale en høj klik pris, men det kræver at jeg kan få fat i den målgruppe jeg vil have til at klikke. Jeg skal lige nævne at hvis I kender flere forskellige firmaer, må I helst anbefale dem I ved kan "spore" klikket så langt som muligt - og så selvfølgelig dem I har gode erfaringer med. Mvh. Kasper |
Betal for adwords
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg vil anbefale dig at prøve at kigge på http://www.jayjaywebdesign.com/ Jeg var til et foredrag af John Jensen (ejeren) og han virkede som en fantastisk kompetent person, specielt i forhold til online marketing. Peder |
Hej Kasper. Jeg har en side på Effektiv Markedsfoering, hvor jeg beskriver min hjælp til AdWords Mvh, Christian |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)