Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links i Webmaster Tools

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lige logget ind på Webmaster tools for at se på hvilke indgående links og kan se at en del af de links jeg havde før pludselig er væk.

Hvad kan dette skyldes? Jeg har tilføjet et sitewide link på en af mine blogs (18 undersider) kan det være skyld i at andre links også forsvinder?

NIL

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:16

Kan det have været links via "recent comments"? Eller andre former for links der automatisk forsvinder med tiden, ellers kan de jo bare være slettet, siderne fjernet og lignende. 

Tror ikke umiddelbart det har noget med det sitewide link at gøre, kan ihvertfald ikke se hvordan.. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 11:21

Jeg troede jeg var den eneste det var sket for, men jeg har også fået det. 

Er gået fra 1000 amino links til 4 og mange andre er blevet meget mindre.

Nogen SEO'er der evt. kan komme med et  skud på hvad det kan være?

De bedste hilsner 

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 11:21

Martin :
Kan det have været links via "recent comments"? Eller andre former for links der automatisk forsvinder med tiden, ellers kan de jo bare være slettet, siderne fjernet og lignende

Nej burde det ikke være for 2 af linksne er fra mine egne blog inkl det sitewide som var der forleden. Er der nogen der har prøvet noget lignende i webmaster tools?

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 11:23

Frederik Storm:
Jeg troede jeg var den eneste det var sket for, men jeg har også fået det.

Hvornår er dit sket? mit er sket inden for de seneste par dage? Panda update del måske?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:25

Well, nu har jeg også selv tjekket og jeg kan se det samme er sket for mig. 

Men det har ikke haft nogen effekt på mine placeringer, og er kun sket for for random udvalgte sider. Tror det voldsommeste her er 1 side hvor jeg er gået fra 1500 indgående til 19. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:25

Og jeg tjekkede igår hvor jeg havde omkring de 1500 indgående, så det er sket over natten her. 

Tilmeldt 13. Feb 06
Skrevet kl. 11:28

Kan heller ikke se nogle forandringer i mine rankings så tænker måske at Google har minimeret funktionen ligesom de i sin tid fjernede "linkstosite:" fordi der gik for meget links building i det. Vil ikke være første gang google har fjernet funktioner fra Webmaster tools af den grund. Det er bla. dels derfor du ikke kan se Pagerank i webmaster tools

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:10

Mine links er tilbage nu, faktisk med flere end før :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:00

Martin :

Mine links er tilbage nu, faktisk med flere end før :)

Mit bud er du tilfældigvis har kigget mens opdateringer var ved at "falde på plads" i webmaster tools

Jeg har før oplevet at data i webmaster tools er delvist opdateret, med diverse info fjernet/tilføjet, eksempelvis at stort set alle links væk, for så et par timer senere at være opdateret med 200+ nye sider der var tilføjet website.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)