Jeg har en HP officejet 8500 pro og printer nok 15-20 sider dagligt, den har nu kørt tæt på et år uden nogen problemer overhovedet, billig i drift, hurtig udskrivning og fornuftig udskrift kvalitet.
Jeg har en HP officejet 8500 pro og printer nok 15-20 sider dagligt, den har nu kørt tæt på et år uden nogen problemer overhovedet, billig i drift, hurtig udskrivning og fornuftig udskrift kvalitet.
I må rette på mig hvis jeg tager fejl, men jeg vil mene at inkjet er omkring 40% billigere i drift.
Jeg vælger da at satse på, at ham der lever af at sælge printere ved, hvad han snakker om..? ;-)
Det gør jeg også Søren, men det er jo meget generaliserende at sige at det er 40% billigere, og der kunne jo gemme sig nogle super økonomiske laserprintere et sted, som jeg aldrig har hørt om
Men mht. at blækken tører ud, så lyder det meget mærkeligt. De OfficeJet printere jeg omtaler her, kan sagtens stå i en 4-5 måneder, hvis man bare sørger for at tænde den en gang imellem så den kan genopfriske det hele (HP's egne oplysninger).
Og nu vil jeg også sige at driftssikkerheden er ret god efterhånden på sådan nogle blækprintere.
Og i de omtalte OfficeJet's får du altså også nogle maskiner med høj-kvalitets scanner, arkføder, trådløs tilkobling, automatisk duplex og udemærket foto-kvalitet. Og det tvivler jeg meget på at du kan finde en laser printer der har i det prisleje
Ja, de er super nemme at betjene via touch skærmen.
Og lige sidste ting inden jeg køber den:) den var trådløs og nem at tilslutte ca. 10 computere?
Ja det er rigtig :) Den har også HP's ePrint system som iflg. HP er:
" en tjeneste fra HP, der gør, at du kan udskrive direkte til visse HP-printere ved at sende en e-mail til printerens e-mail-adresse. ePrint er nemt at bruge. Hvis du kan bruge e-mail, kan du også bruge ePrint.
Med ePrint kan du udskrive fra smart phones eller computere uden at installere specielle drivere eller -software. Du kan bruge ePrint, når du sidder i sofaen, foran printeren eller på en café i den anden ende af landet. Så længe du kan sende en e-mail til din printer med ePrint, kan du udskrive "