Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker trådløs laserprinter til 2000 - 3000 kr.?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi skal bruge en ny trådløs laserprinter og budgettet er omkring 2000 - 3000 kr. 

Hvad kan i anbefale?

Jesper

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 16:55

Hej

Noget under dit budget, men har du ikke brug for farve, så er denne super:

HP LaserJet Pro P1102w

Vi bruger den skriver nok ca. 10-15 sider dagligt fra 3 forskellige pc'ere, den er hurtig, stabil og billig i drift, har aldrig oplevet den ikke har printet når jeg har bedt om det (så længe der er papir i).

Til stordrift skal du sikkert kigge efter noget andet - men du nævner ikke dit behov.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:55

Hej Jesper.

Lad mig lige hjælpe dig der :)

Canon Pixma MP640 skulle være en rigtig god en af slagsen og prisen er kun 1100 kr, meget høje anmeldelser af både eksperter og brugere!

Kan anbefales!

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:26

Hej Jesper

Nu sælger jeg bla. printere til hverdag, og er der en bestemt grund til at du er ude efter en laserprinter?

Den eneste fordel jeg kan se ifht. HP's nye Inkjet OfficeJet's er driftsikkerheden. Men ud over det så skriver Inkjets lige så hurtigt ud i den prisklasse, blækken er stort set helt tørt når det kommer ud, og så er det en del billigere i drift. 

Kig evt. på Officejet Pro 8500 og 6500A. Ellers så skriv hvis der er yderligere spørgsmål :)

Mvh

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 20:14

Tak Allesammen, jeg havde indtryk af at laserprintere var billigere i drift, er det ikke tilfælde?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:50
Nej ikke i prisklassen 1.000-3.000.
Når man også tager højde for sådan noget som at der skal skiftes tromle osv.
I må rette på mig hvis jeg tager fejl, men jeg vil mene at inkjet er omkring 40% billigere i drift.
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:57

Jonas Sthur:
I må rette på mig hvis jeg tager fejl, men jeg vil mene at inkjet er omkring 40% billigere i drift.

Jeg vælger da at satse på, at ham der lever af at sælge printere ved, hvad han snakker om..? ;-)

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:04

Jeg kører selv med en Samsung CLP-315, men du skal nok kigge efter en CLP-325W idag - en billig driftsikker løsning i et design man godt kan være bekendt at have stående i stuen.

Det kan godt være at INKJET er billigere - problemet er blot at de "brænder fast/størkner" hvis man ikke bruger dem jævnligt og egentligt tror jeg det ikke - der kan gå en måned hvor jeg ikke har behov for print og så kan jeg lige pludseligt skriv 500 sider i fuld farve. Og til mit behov er den perfekt - går tromlen køber jeg bare en ny med fyldt farve - den koster 1200,- 

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 21:07

Okay, men hvis man bruger sin printer hver dag, så ville i anbefale en inkjet? Og en laserprinter ville i først anbefal hvis man skal have en dyrere printer?

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:26

Jesper,

jeg vil aldrig anbefale en INKJET printer til nogen, men jeg er også sur på dem fordi jeg ved ikke hvor mange af dem jeg gennem tiderne har smidt ud af mine egne, ungernes og ex'ernes - og med mit printbehov er jeg fuldkommen ligeglad med om en side koster 25 eller 50 øre - det vigtige er at skidtet virker hver gang - og det gør en laserprinter i langt højere grad - men det er så kun min erfaring

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)