Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame med fladskærme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino''er

Nu har jeg gået med tanken om at reklamer på fladskærme bliver mere og mere populært, og derved ville jeg høre jeres mulighed, for om det kan betale sig måske at starte et firma, der tager ud af sætter fladskærmene op og laver de reklame film der vises rundt omkring.

Altså et firma der hovedesagligt tager udgangs punkt kun på det her område..

Er der måske er stort nok marked for det ?

Må jeg høre hvad du synes om min ide ?

Mange tak

Med venlig hilsen

Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:09
Hej Morten..

Jeg ved ikke hvor mange penge der er i det men jeg tror nu nok der er et stort marked til det, dog ved jeg også at der allerede findes relativt store firmaer som kun beskætiger sig med den form for markedsføring..

Jeg har ikke lige tid til at finde links til dig men søg og du skal finde

God vind med projektet..

Mvh Mads..

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:46
Hej

markedet er helt sikkert stort nok.
Jeg har selv kigget på det og der er nogle rigtig interessante virksomheder på det europæiske marked som ikke er repræsenteret på det danske marked endnu (har selv kigget lidt på branchen)

Men, ja, der er nogle store spillere allerede.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:55
Jeg vil bestemt også antage at markedet for reklamer på disse fladskærme er enormt - jeg mener dog at fladskærmenes potentiale LANGT FRA er udnyttet endnu. De bruges stort set ikke som andet end DSBs infoskærme, dog med grafik og bevægelse og flere udbydere. Som de er nu vil jeg få svært ved at overbevise den lokale smed om at det er en god idé at smække en reklame op på disse skærme taget prisen i betragtning.

Jeg tror at du vil møde skarp konkurrence, hvis du blot går ud og "gør som de andre" - men hvis du begynder at tænke nyt omkring brugen af mediet, så tror jeg at du har mulighed for at skrabe en pæn klatskilling sammen.

En af udbyderne hedder inStore Displays, hvis du kan bruge det til noget.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:59
ja, man skal helt sikkert ud og tænke nyt, da lige nu er 99% af alle skærmene, som du også skriver Peter, bare er plakater der opdateres automatisk.
Det ene af de firmaer jeg har i kikkerten gør det på en helt anden måde, hvilket er meget spændende.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:54
Ja, et spændende marked, som jeg også har kigget på. Jeg har indhentet indformation omkring en touch-folie, som er særdles interessant, når reklamen skal være interaktiv med forbrugeren.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:56
Jeg ved da at fx. McDonalds, den I Scala i kbh har en fladskærms reklame kørende, med noget touch-halløj :-)) ikke fordi der er så mange som benytter sig af den - såvidt jeg kan se, de gange jeg nu har passeret.

Men de har det skam derinde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)