Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil man investere her !!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har startet legehjulet.dk op. Det er helt nyt, så ingen salg endnu og i dag er første dag på adwords.

Dette er et super koncept synes jeg selv.

Jeg har dog ikke uendelig kapital, så derfor vil jeg høre om I tror, at man kan finde en investor, som vil smide 10.000 - 15.000 kr i, som skal gå til lager.. Det er jo en fordel, hvis man kan have de fleste modeller på lager...

Vedkommende vil enten få ejerandel i shoppen eller et godt afkast...

Vil dette kunne lade sig gøre tror i ??

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:35

Hej Kim

hvad er dine krav til en investor.?

Og hvor meget regner du med at give af din andel?

Skriv gerne en PM til mig..

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 18:43

Nu ved jeg ikke hvor meget man vil forlange af andel, bl andet derfor jeg skriver det som et spørgsmål..

Hvad vil folk foreslå ??

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:58

Fed side / produkt.

Vil foreslaa du leder efter en investor der kan smide 150K eller mere og maaske kan hjaelpe udover kapital.  

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 19:05
Ja det vil være fint. Men når jeg ikke selv smider den slags penge i, så vil en investor nok heller ikke.

Men hvis nogen vil investere flere penge, så skriv endelig .
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

kim andersen:

Hejsa

Jeg har startet legehjulet.dk op. Det er helt nyt, så ingen salg endnu og i dag er første dag på adwords.

Dette er et super koncept synes jeg selv.

Jeg har dog ikke uendelig kapital, så derfor vil jeg høre om I tror, at man kan finde en investor, som vil smide 10.000 - 15.000 kr i, som skal gå til lager.. Det er jo en fordel, hvis man kan have de fleste modeller på lager...

Vedkommende vil enten få ejerandel i shoppen eller et godt afkast...

Vil dette kunne lade sig gøre tror i ??

Hvor gammel er shoppen? Kører du med drop shipping nu? Eller lille lager? Hvor mange procent, sådan ca. forventer du at afgive i ejerskab? Hvordan drives virksomheden? Som ApS, A/S?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:11

kim andersen:
Ja det vil være fint. Men når jeg ikke selv smider den slags penge i, så vil en investor nok heller ikke.

Men hvis nogen vil investere flere penge, så skriv endelig .

Nu jeg ikke investor. Jeg har engang givet en veninde 10.000 saa hun kunne starte hendes advokat uddannelse, men derudover har jeg ikke "investeret" i noget som helst. Men at spoerge efter investorer til 15.000 virker lige lavt nok i mine oejne. 

Ideen med en investor er ikke at du selv skal smide samme beloeb. Du yder, antager jeg, selv en indsats, som forhaabentlig er penge vaerd. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:24

Jeg synes nok lidt som de andre, at hvis det "kun" er 10-15k så skal du ikke søge fremmed kapital, det vil støje alt for meget i din biks...

Kunne man ikke lave en aftale med sine leverandører?

• Altså at du har varene til låns i den første tid...?
  • Få en meget billig pris på første levering
  • Bruge dropshipping (som nævnt)
  • Få leverandørene til at gå ind i det, hvis det ikke kan være anderledes...

Skriv til dem som det er, du er nystartet, men vil gerne kunne levere hurtigt ved ordre

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 15:13

Shoppen er helt ny, ikke nogen salg endnu. Jeg har som sagt først startet adwords for 1 dag siden..

De fleste leverandører sender varerne til mig, en enkelt kører med dropshipping...

Der er store muligheder i denne side synes jeg. Der er ikke mange børne familier, som ikke køber en løbecykel på et tidspunkt...

Men skriv gerne en PM hvis I har lyst til at vide mere og er interesseret...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:24

Når det er i det leje tror jeg som de resterende det vil være banken som er den bedste mulighed. 

Vil det være værd at ofre 100% styring i en shop du har tillid til for 10-15.000,- ?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)