Kender du et lagerhotel som kan omdistribuere varer for netbutik?
Opgaven er at vi er ved at udvide med et stort sortiment og vores dropshipper, kan ikke sender direkte til kunden, men samle ordrerne op et par gange ugentligt og derefter sender det til fx et lagerhotel som så skal kunne dele leveringerne op og sender produkterne direkte til kunderne..
Jeg kan sikkert hjælpe, men send mig en mail på kim@billigtisverige.dk med en kort beskrivelse af hvad du er interesseret i og så kan vi tale sammen mandag.
Jeg kan hjælpe jer med lager hotel hvor lageret kan håndtere det hele. Lige fra lager hotel, ordre behandling, forsendelse af varer, kundeservice og fragt.
Skriv en PM til mig hvad i har brug for, så skal jeg kontakte jer med yderligere information.
Det hele foregår fra Tyskland, så omkostningerne er holdt nede. (og det er dansk talende kundeservice selvfølgelig).
Vi har en del erfaring med webshops og importvirksomheder og har flere kunder som vi varemodtager, registrerer og lagrer, for så også at plukke , pakke og sende rundt i hele verden !
Skriv mig en mail med lidt info om mængder, ordrestørrelser, evt. sikringskrav og hvad du ellers måtte have af ønsker om services !