Hejsa, Min hjemmeside hedder varmebutikken.dk Jeg importere og sælger pilleovne direkte til forbrugere. Det er ikke et decideret web produkt, da man helst skal se og høre ovnen køre. Derfor har jeg etableret nogle forskelleige udstillingssteder i landet, som man kan køre til. Man kan selvfølgelig også bestille direkte på hjemmesiden. Jeg har ikke nogen decideret webshop, men blot lavet en prisliste/katalog på siden. Jeg ønsker at kunderne så ser /prøver produkterne i udstillingerne for der efter at sende mail/ringe og bestille. Betaling foregår via bank overførsel. Jeg vil gerne tilbyde et så troværdigt betalingsforløb som muligt. I dne forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre nogle andres forslag eller erfaringer med lignende forretninger. mvh jesper |
En betalingsløsning fra DIBS, og et SSL certifikat fra VeriSign (deres SecureSeal) skulle være top $...
Du får også et logo fra VeriSign som du kan bruge på betalingssiden, og VeriSign er nok den mest anerkendte SSL-leverandør. Flere banker bruger dem til deres Netbank-løsninger.
Jeg skulle mene det er en af de mest troværdige løsninger... Men den koster også derefter...