Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEEDBACK: Studie/skole-site

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

En ven og jeg sad og tænkte lidt den anden dag. Vi er ved at afslutte folkeskolen, og har derved skrevet en masse nyttige notat-samlinger, opgaver osv. Så hvorfor ikke "sælge dem"?

Intensionen er, at uploade vores større opgaver, for eksempel samtlige fysik&kemi notater i alle emner, som man kan komme op i til afgangsprøven og sælge dén. 

Men vi er ikke de store programmøre eller kreative, derfor har vi lavet et site på flash-drag'n-drop sitet www.wix.com 

Derfor vil vi gerne have feedback på vores site - det er ikke færdigt endnu dog!

http://www.wix.com/mashschifter/lolzor

Vi har ikke opgraderet til vores egen domæne etc endnu - så ignorer diverse reklamer fra wix.

På forhånd tak!

Vi er også usikre på navnet til sitet. Vi er so far kommet op med SKOLE GUIDEN - men er lidt usikre på om det er det rigtige? Hvad synes I?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Vi har selv tænkt på navnet, nemskole - og derved nok nemskole.nu...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:35
Ville det ikke være nemmere at ligge det på studienet eller studieportalen - den af dem hvor du også får noget pr. gang dine opgaver bliver downloadet? :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Du får hvis kun nogle point når du uploader opgave, som kan bruges til at købe nogle andre opgaver.

Vi vil helst ikke have vores fysik&kemi notat-samling derind for eksempel, da der er lagt utrolig meget tid i den. Den fylder omtrent 20 sider, så.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:38

Jeg vil overlade SEO-delen til dem, der har mere forstand på det end mig (hvis det da er relevant allerede nu), men jeg vil i hvert fald lige sige, at jeg virkelig godt kan lide jeres layout: Jeg synes faktisk, det er rigtig charmerende med de gule "tegninger" på den papfarvede baggrund. Passer perfekt til siden.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:42
Jeres slider skal gå MEGET langsommere, man kan knapt nok nå at læse halvdelen af teksten før den skifter. Eventuelt kunne der laves så man selv kunne bladre mellem de forskellige slide emner.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo tak!

Nu ved jeg ikke helt om SEO er relevant for siden. Da markedsføring kommer fra sociale medier og topics på diverse fora for unge og på vores skoler ofc.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Raten for hvor mange der læser og hvor mange der feedback'er er fandeme lav :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:26

Må jeg spørge hvorfor man skulle bruge jer og ikke studienet eller studieportalen? De har også større opgaver og rigtig rigtig mange af dem?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)