Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-Startup Klodu søger partner/freelancer som kan sælge vores produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har udviklet et koncept jeg er overbevist om der er salg i, problemet er bare at jeg ikke er sælger. Derfor har jeg brug for en partner/freelance sælger som kan hjælpe med at få mit produkt ud til de virksomheder jeg ved der hungrer efter vores løsninger. Læs mere om vores produkter på klodu.com Selve arbejdet vil bestå af at opsøge kunder og få afdækket deres behov, hvis vi er et match vil vi sammen tage ud for at lukke kunden. Du behøver ikke nogen lang erfaring eller track record, eneste krav er at du er CVR registreret. Jeg vil betale en provision pr salg som skulle gøre det muligt at tjene rigtig gode penge. Kontakt mig på mh@klodu.com for mere info. Tak for jeres tid. Martin Klodu
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:05
Fedt koncept og skarpe priser, har du landet nogen kunder indtil videre? Jeg vil dog anbefale dig at få en korrekturlæser til at gå teksten igennem: "... kan vi idag bruger cloud løsninger ..." Ved godt det er en detalje, men skærer det mig i øjene kan du være sikker på der også er andre der bemærker det :-)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:39
Tak, hermed rettet. Mvh Martin
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)