Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låst debat i Network Marketing?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan godt gå hen og blive en bette smule træt i hovedet af de mange fuldstændig ligegyldige indlæg som ryger på Amino - i netop denne kategori - gik ombord i det her indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/123978.aspx?PageIndex=1 - men kunne ikke om med input eftersom debatten angiveligt er "låst"... hvad er det nu lige for et tiltag? Nu er jeg mere off end jeg er on i at blande mig i debatterne på Amino - så der må derfor være indtruffet nogle ændringer i måden hvor Amino kører. Kan jeg lige få en opdatering på tiltagene... hvorfor er den debat låst, så jeg ikke kan blande mig i den? Der er osse nogle link muligheder taget bort - så hvis ikke linket ovenfor linker - så må du lige copy/paste ;-) Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I dette tilfælde har trådstarter selv bedt om at få låst tråden.

Både fordi han mente, at nu kunne der ikke koges mere suppe på den (altså: han havde fået de inputs han havde brug for, til at komme videre) og også for at undgå, at der kom mere "snavs" og personfnidder i tråden.

Men jeg har også set, at moderator kan vælge at låse tråden - hvis den udvikler sig i negativ retning.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)