Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TED - Ideas Worth Spreading - tak!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vil du da godt lige gå ind og 'Synes godt om' TED på Facebook. Selvom tiden ikke er der skal jeg mindst se en video fra TED om dagen. De er virkelig inspirerende for en iværksætter som jeg med en innovativ og bæredygtig tankegang. 

TED is a nonprofit devoted to Ideas Worth Spreading.

Andre non-profit grupper på Facebook der er værd at blive medlem af som iværksætter?

Madsen

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:27

TED er fantastisk! De var vidst i Danmark for ikke så længe siden faktisk.

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 11:25

Helt enig TED, er et spændende, inspirerende og ikke mindst lærerigt sted...

TEDx er i danmark engang om året hvis jeg husker rigtigt, man kan se København på www.tedxcopenhagen.dk, og bla se Christian Stadil fra Hummel.

Nu når vi har et TED indlæg igang, hvad er jeres MUST SEE TALK´s så?

Personligt er jeg helt tosset med Seth Godin, som bla har lavet "This is broken" som kan ses her: http://www.ted.com/talks/lang/eng/seth_godin_this_is_broken_1.html

Udover Seth, er Rory Sutherland også fantastisk underholdende og inspirerende at lytte til:
http://www.ted.com/talks/lang/eng/rory_sutherland_life_lessons_from_an_ad_man.html

Now, call me Mister Picky. I’m just an ad man… But it strikes me as a slightly unimaginative way of improving a train journey merely to make it shorter. Now what is the hedonic opportunity cost on spending six billion pounds on those railway tracks? Here is my naive advertising man’s suggestion. What you should in fact do is employ all of the world’s top male and female supermodels, pay them to walk the length of the train, handing out free Chateau Petrus for the entire duration of the journey. [...] Now, you’ll still have about three billion pounds left in change, and people will ask for the trains to be slowed down!” – Rory Sutherland

Go´ weekend alle sammen...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)