Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og storytelling - der ville jeg gerne handle!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja igen har jeg ikke tid til at gøre det her til virkelighed, men denne her er testet på erhvervsnetværket og familien og alle er begejstrede :-)

Fremtiden for produktsalg ligger bl.a. indenfor unik storytelling og differentiering - det er detailbranchen enige om. Derfor:

Lav webshoppen "STORIES". Den indeholder kun produkter, som der kan fortælles en unik historie om. Dvs. hvordan opstod idéen, hvem har lavet det, hvor har produktet rejst inden det endte i webshoppens hylder etc. Hvert produkt har således sin egen spændende og unikke "story" - og det er bl.a. derfor, at folk køber dem. Kan en herinde lave sådan en fed webshop, som for alvor kan kombinere storytelling med godt købmandsskab, så er jeg sikker på, at I får succes. Jeg hjælper gerne med PR i Danmark, for journalisterne vil slikke sig om munden for en sådan :-)
Evt. kan det kombineres med, at nogle hjælper det land, hvor produktet stammer fra - her bidrager vi gerne hos ENGODSAG.DK, men giver ikke idéen videre for at vi skal have en spændende samarbejdspartner. Men fordi den vil ramme ind i en trend både herhjemme og i resten af Europa.

Jeg ved godt, at der allerede findes virksomheder, som arbejder med dette - samt en masse enkeltprodukter. Men ingen har for alvor evnet at samle det under ét koncept fra mange forskellige brands og leverandører - og gøre det, så det virkelig sparker røv. Så det håber jeg da, at en AMINO vil evne :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)