Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!

Side 12 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-04-2007 16:42:56
Forfatter: Martin Thorborg
Fordi den Svenske kultur på ingen måde minder om den danske. Svenskerne er tunge at danse med og du vil hurtigt løbe sur i det. Nordmænd og Hollændere minder meget mere om os selv og vi falder hurtigt i snak og finder sympati i hinandens ideer.

Det vil jeg godt bekræfte, selvom mit grundlag er noget mindre. Samtidig var Tyskland heller ikke specielt godt i det tilfælde jeg oplevede - både Holland og Norge gik dog rigtig godt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 19:25
Jeg fik endelig fingeren ud og bestillet bogen torsdag fik den fredag og læste den færdig idag.

Dejligt nem sprog let læseligt, man har fornemmelsen man har siddet og fået en sludder med dig om din iværksætter historie og ikke læst en bog. Jeg kom hurtigt igennem den og kunne nikke genkendende til så mange ting. 
For mig har det ligesåmeget været en "yep du er på den rigtige vej" læsning, men også et spark i røven især den del der hedder PR, for det sutter jeg ad helvedes til.

Det der til sidst virkelig var fedt, var at en af mine råd kom med i bogen. Men bliver lidt stolt over at man har bidraget til sådan noget , og de andres råd var fandme også glimrende læsning.

Hilsen

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:23
D. 31. marts bestilte jeg  bogen sammen  med Børsen i 3 måneder.  Ved købet fulgte der ingen bekræftigelse eller oplysninger om  om betaling eller levering. D. 10. april begyndte de at levere avisen. D. 11. april modtog jeg en regning som jeg betalte d. 13. april.

I dag ringede jeg til Børsen og spurgte hvor bogen blev. De kunne se at min betaling var registreret d. 16. april og min bestilling stod på den liste som de netop havde sendt til forlaget, så jeg vil nok snart modtage bogen.

Martin - det salgssamarbejde du har indgået med Børsen fungerer på en måde som går imod alt hvad du ellers prædiker.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:27
Dato: 25-04-2007 14:23:09 Forfatter: Morten Z D. 31. marts bestilte jeg  bogen sammen  med Børsen i 3 måneder.  Ved købet fulgte der ingen bekræftigelse eller oplysninger om  om betaling eller levering. D. 10. april begyndte de at levere avisen. D. 11. april modtog jeg en regning som jeg betalte d. 13. april.

I dag ringede jeg til Børsen og spurgte hvor bogen blev. De kunne se at min betaling var registreret d. 16. april og min bestilling stod på den liste som de netop havde sendt til forlaget, så jeg vil nok snart modtage bogen.

Martin - det salgssamarbejde du har indgået med Børsen fungerer på en måde som går imod alt hvad du ellers prædiker.

Hej Morten

De køber min bog og hvordan de sælger den kan jeg ikke rigtig blande mig i, men jeg kan godt forstå din frustration.

Dbh Martin

Side 12 ud af 12 (114 indlæg)