Det vil jeg godt bekræfte, selvom mit grundlag er noget mindre. Samtidig var Tyskland heller ikke specielt godt i det tilfælde jeg oplevede - både Holland og Norge gik dog rigtig godt. |
Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!
Dejligt nem sprog let læseligt, man har fornemmelsen man har siddet og fået en sludder med dig om din iværksætter historie og ikke læst en bog. Jeg kom hurtigt igennem den og kunne nikke genkendende til så mange ting. For mig har det ligesåmeget været en "yep du er på den rigtige vej" læsning, men også et spark i røven især den del der hedder PR, for det sutter jeg ad helvedes til. Det der til sidst virkelig var fedt, var at en af mine råd kom med i bogen. Men bliver lidt stolt over at man har bidraget til sådan noget , og de andres råd var fandme også glimrende læsning. Hilsen |
I dag ringede jeg til Børsen og spurgte hvor bogen blev. De kunne se at min betaling var registreret d. 16. april og min bestilling stod på den liste som de netop havde sendt til forlaget, så jeg vil nok snart modtage bogen. Martin - det salgssamarbejde du har indgået med Børsen fungerer på en måde som går imod alt hvad du ellers prædiker. |
Check your health and fitness online: www.health-calc.com
Hej Morten De køber min bog og hvordan de sælger den kan jeg ikke rigtig blande mig i, men jeg kan godt forstå din frustration. Dbh Martin |