Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!

Side 11 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
For vildt... Det er så første gang jeg har vundet noget, hvis man altså ikke lige regner den gang med i 3 klasse hvor jeg vandt en papkrone, titlen og æren som kattekonge til fastelavn

Jeg vidste bare da jeg stod op kl 4 i morges at det bare ville blive en helt fantastisk dag, idag har jeg nemlig været i berlin for at hente min nye firma bil (der så bare har været 2 måneder forsinket).. Turen gik helt perfekt, bilen er perfekt og så kommer jeg hjem og finder ud af at jeg har vundet E-pusher... Perfekt afslutning..

Nå men så mangler jeg jo bare en web shop

Tak Martin, jeg er super glad og glæder mig til at læse den..

Herlig hilsen

Ania

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:02
Kanon god bog. Jeg købte den torsdag i butikken på Østerbrogade (den var forudbestilt, så der var et "kryds" i den) og dag blev den lukket. Jeg har nok aldrig slugt en bog så hurtigt før ;)

Nu er det sjove at jeg arbejder inde på Frederiksberg hvor Cybercom ligger. Så der  bliver af og til kastet et blik på den og tænkt over det der stod i bogen om den ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:33
Bestilte lige bogen via Børsens tilbud om samkøb med 3 mdrs abonnement på Børsen til 550 kr.

Det foregik ved at jeg klikkede på det specifikke tilbud på borsen.dk. Herefter indtastede jeg navn og adresse og forventede at blive sendt til en side med kortbetaling og efterfølgende oplysning om levering af varerne, men nej! - Her er hvad næste side viste:

Avisen gratis i 2 uger
Tak fordi du har bestilt er abonnement på dagbladet Børsen.
Har du nogle spørgsmål til dit abonnement, bedes du henvende dig til ...

Øhh - er der ikke nogen der kan rådgive Børsen lidt om e-handel?

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:51
Modtog endelig bogen igår eftermiddag oven i købet signeret, den var ventet med længsel.
Bogen blev dog ikke åbnet før her til morgen, men så blev den også læst på en 3-4 timer.

Jeg kan kun sige det er dejlig læsning og det er mægtig rart at se at mange af de holdninger man har ikke er noget man står alene med :)

Tak til Martin :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:26
Dato: 31-03-2007 00:32:59 Forfatter: Morten Z Bestilte lige bogen via Børsens tilbud om samkøb med 3 mdrs abonnement på Børsen til 550 kr.

Det foregik ved at jeg klikkede på det specifikke tilbud på borsen.dk. Herefter indtastede jeg navn og adresse og forventede at blive sendt til en side med kortbetaling og efterfølgende oplysning om levering af varerne, men nej! - Her er hvad næste side viste:

Avisen gratis i 2 uger
Tak fordi du har bestilt er abonnement på dagbladet Børsen.
Har du nogle spørgsmål til dit abonnement, bedes du henvende dig til ...

Øhh - er der ikke nogen der kan rådgive Børsen lidt om e-handel?

Hej Morten

Det er jeg ked af, vi kontakter Børsen på mandag og får det rettet.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:35
Tak til alle jer der har rost bogen, det er jeg super glad for.

Salget går godt, selvom jeg ikke er helt up to dage, men 2.500 er der da min. solgt :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:23
Kære Martin.

Jeg har netop købt og slugt din bog :-)

Spændende at læse om dine iværksætteroplevelser, og dejligt med alle de gode råd!

Jeg har tænkt en hel del over dit råd nummer 94, hvor du anbefaler at man undgår Sverige som det første og hellere starter med Norge og Holland, hvor det er lettere at gøre sig gældende som udefrakommende. Jeg vil være dig rigtig taknemmelig, hvis du har mulighed for at fortælle lidt mere om hvorfor, du mener man skal undgå Sverige som det første ?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:43
Dato: 03-04-2007 13:22:42 Forfatter: Torbjørn Kære Martin.

Jeg har netop købt og slugt din bog :-)

Spændende at læse om dine iværksætteroplevelser, og dejligt med alle de gode råd!

Jeg har tænkt en hel del over dit råd nummer 94, hvor du anbefaler at man undgår Sverige som det første og hellere starter med Norge og Holland, hvor det er lettere at gøre sig gældende som udefrakommende. Jeg vil være dig rigtig taknemmelig, hvis du har mulighed for at fortælle lidt mere om hvorfor, du mener man skal undgå Sverige som det første ?

Kære Torbjørn

Fordi den Svenske kultur på ingen måde minder om den danske. Svenskerne er tunge at danske med og du vil hurtigt løbe sur i det. Nordmænd og Hollændere minder meget mere om os selv og vi falder hurtigt i snak og finder sympati i hinandens ideer.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:56
Kære Martin.

Tak for dit svar :-)
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:54
Lige for at følge op på den, så kontaktede jeg Børsens abonnementsafdeling. De beklagede selvfølgelig at der stod "Avisen gratis i 2 uger", men derudover var handlen forløbet som de havde tiltænkt det - hvilket vil sige ingen oplysninger om betaling eller levering, hverken som mail eller på sitet.

De kunne over telefonen fortælle at jeg ville modtage den første avis d. 10/4 og sammen med den en faktura. Når fakturaen var betalt, så ville de sende bogen. Det vil sige i bedste fald 14 dage efter bestillingen. Det er ikke fordi at jeg skal klage mig - i sidste ende får jeg hvad jeg har bestilt. Vil dog alligevel påpege det paradoksale i en så sjusket tilgang til e-handel (Børsen) ift. det produkt der sælges.

Check your health and fitness online: www.health-calc.com

Side 11 ud af 12 (114 indlæg)