Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontakt af Oakley Denmark

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har i over en uge desperat prøvet at få fat på Oakley Danmark. Jeg har stortset fået styr på alle leverandørerne til levering af skiudstyr til mit nye webshop projekt, men mangler dog Oakley. Jeg har prøvet at kontakte dem på alle de numre jeg har kunne finde, og har endda været ude på den adresse hvor de skulle være ifølge Krak, og der har de åbenbart ikke været i 2 år. 

Er der nogle der har dem som leverandør? Og i så fald vil jeg meget gerne have et nummer til dem.  

På forhånd tak

/Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du at du det er det rigtige firma du prøvet og komme i kontakt med.

Hvis det er dette firma så tror jeg ikke det er det rigtige.

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=26308860

Fordi på Deres side står det at det styres fra deres UK office.

http://dk.oakley.com/customer-care/worldwide-offices/denmark

Denmark is serviced by Oakley United Kingdom


Oakley United Kingdom

Address:

Verulam Point
Station Way
St. Albans
Herts
AL1 5HE

Telephone:

00800 6255 3985

Email:

customercare-europe@oakley.com

Hours:

Monday-Friday: 8:00am-5:00pm (GMT)
Lundi-Vendredi: 8.00am-5:00pm (GMT)
Montag-Freitag: 8.00am-5:00pm (GMT)

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)