Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oprette hjemmeside - økonomi?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal i gang med en netbutik inden så længe, men mangler viden om hvordan "man gør" på nettet.
Jeg har en ide til navnet og set at dominet er ledigt.
Nogen der kan anbefale et sted at "registrerer" domainet? Og er der forskel på stederne - bortset fra prisen?
Så langt så godt...

Det er en hjemmeside med min 100-140 daglige "handler", registrering af køber og mailbesked til vedkommende, mulighed for overførsel af penge eller betaling med dankort - og masser af (små) billeder, som viser varerne, nye varer ofte og dermed ofte brug for "opdateringer".

Hvordan får jeg en sådan hjemmeside op og stå? Uden servernedbrud m.m.
Hvor meget koster det ca.? Og hvordan holder man hjemmesiden ajour?
Hvad får jeg brug for?
Nogen steder der er bedre end andre?

Jeg ved ganske lidt om dette emne, så jeg håber på hjælp fra nogen "derude".

Mvh

Kenneth

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hej,

Der er mange der taler om at dandomains shop er nem at bruge, så den skal du måske kigge på. En hosted shop hos en leverandør er en billig og hurtig måde at komme igang på. Du kan hos dem også købe moduler til dankort betaling og meget mere.
Dandomain er blot en af de mange udbydere, der kan give dig en shop for under 1000,- pr. år.

Scannet, ShopDanmark og mange flere er også på banen med løsninger så du hurtigt kan komme igang. Secnet er også en mulighed... Der er mange andre, prøv evt. at søge lidt på google for at se hvad de forskellige kan og hvem der kan løfte din opgave (Hvilke ud fra din beskrivelse, alle ovenstående kan :))

De samme udbydere, kan også hjælpe med et domæne navn til dig (registring) mm...

Held og lykke med det :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:43
Dato: 09-03-2007 21:53:54
Forfatter:kenneth

Hej

Jeg skal i gang med en netbutik inden så længe, men mangler viden om hvordan ''man gør'' på nettet.
Jeg har en ide til navnet og set at dominet er ledigt.
Nogen der kan anbefale et sted at ''registrerer'' domainet? Og er der forskel på stederne - bortset fra prisen?
Så langt så godt...

Det er en hjemmeside med min 100-140 daglige ''handler'', registrering af køber og mailbesked til vedkommende, mulighed for overførsel af penge eller betaling med dankort - og masser af (små) billeder, som viser varerne, nye varer ofte og dermed ofte brug for ''opdateringer''.

Hvordan får jeg en sådan hjemmeside op og stå? Uden servernedbrud m.m.
Hvor meget koster det ca.? Og hvordan holder man hjemmesiden ajour?
Hvad får jeg brug for?
Nogen steder der er bedre end andre?

Jeg ved ganske lidt om dette emne, så jeg håber på hjælp fra nogen ''derude''.

Mvh

Kenneth

Hej Kenneth,

Altså personligt har jeg rigtig gode erfaring med www.web2you.dk og www.mcb.dk ... www.web2you.dk er nok den billigste af de to, men kun www.mcb.dk kan tilbyde hosting sammen med deres ydelser og MCB er desuden meget større og en del af koncernen Cetera A/S. Kig på dem og se hvad du synes..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)