Rigtigt lækker forretning. Flotte farvevalg, gode produkter og rigtigt godt forretningsnavn. Der er klart lagt op til en top forretning. Der er dog en del problemer med det som andre allerede har nævnt, billedkvalitet og funktionalitet. For ikke at gentage hvad der er hentydet til, vil jeg komme med et andet forslag. Få lavet et lækkert magasin, eller en slags folder, i pdf. En som også kan trykkes i papirformat og deles rundt. Sørg for at have nogle rigtigt flotte billeder af de lækre produkter, og hvis der findes anmeldelser eller artikler om feks vigtigheden for hvordan man bære et barn eller lignende så få det med. Gerne både på hjemmesiden og i pdf. Hvis du kan overkomme det økonomisk kan det godt betale sig at smide 10-20.000 efter noget god art direktion og reklame arbejde. Der er sikkert semipro folk at finde til den slags, og til rimelige priser. Sørg for at få fat i alle de fødeafdelinger og lignende, og få dig nogle kontakter der kan hjælpe med at promovere dine produkter. Vuggestuer og børnehaver er også et godt sted at få fat i nye kunder. Hvis de kan have foldere med link til onlineshoppen, så skulle der komme godt gang i salget. Specielt når man ser de fine produkter, som jo nærmest sælger sig selv. Personligt mener jeg nemlig at en forretnings "emballage" er en af de vigtigste ting, når man skal ud af opstartsfasen. Godt design, godt logo, fine farve paletter, fliers, visitkort og lignende giver et udtryk af seriøsitet og veletableret forretning. mvh Jakob |
Hjælp til at få mere gang i min shop
Så sent som idag så jeg en lyserød taxi, der var plastret til med reklame for en web-butik. Pågældende webbutik har links mange forskellige steder på nettet og ses derfor ofte og i mange vidt forskellige sammenhænge.. /Helle |
Hej Pia Hvordan webshop ser ud har en stor betydning når du sælger en vare. Se de butikker ud i byen – de gør meget for at gør sig selv unikke. Dit navn: Branding: Du kunne også låne 500.000 til 1.000.000 i markedsføring og så har du det inden for 3 mnd. WebShop: Kundepleje: Tryk af postkort: http://www.prinfoshop.dk/ Kunde segment: Hvis hun køber i brugsen, men ikke bilka er det stærk loyale kunder du har, så skal du give dem noget godt at snakke om, så vil de snakke videre om dig- Har hun ikke mening om noget, ja men så har du men en svag person at gør, en som ikke tør snakket om noget som kan give konflikter, de er gode kunder så længe du kender deres konkrete behov. Her var nogle få tanker og idere som jeg håber det hælper dig frem mod dig mol og vision ! |
Hej Pia. Har lige været forbi din side, og den er jo ganske flot. Jeg har dog et par forslag.
Dine billeder er ikke gode. Jeg har lige gennemset et af dem, og det var ikke godt Da du har fået en fotograf til at tage billederne, går jeg ud fra at du også har råbillederne. Det vil sige de billeder som fotografen har taget, inden de er redigeret. Dem skal du bruge, for at få lavet tilsvarende billeder i bedre kvalitet. Endelig er det også et spørgsmål om, med hvilken opløsning billederne er taget. Jo lavere opløsning, des dårligere kvalitet. I dette tilfælde er opløsningen 72 pixel, hvilket er for lidt til brug på Internettet. Jeg antager, at billederne er blevet for hårdt komprimeret til webbrug. Det er nemlig ofte årsagen til disse "grødede og kornede" billeder. I al beskedenhed kan jeg lave billederne for dig, såfremt du har råbillederne. Se mere på http://www.webcadconsult.dk |