Hejsa Jeg har haft en shop i snart 2 år og vil gerne have mere gang i den - har kun 50-60 besøgende om dagen Jeg har googleadds. Jeg ved at nogle af mine billeder ikke er gode - de er taget af professionel fotograf men de er grynede i shoppen. Hvad kan jeg gøre for at ændre dem? Får dankort i næste uge - håber at jeg kan finde ud af at få det til at fungere. Har shop hos dandomaine og har først for nyligt forstået at slå nyhedsbrev til og ikke været klar over vigtigheden heraf. Har idag sendt et super tilbud ud til nogle kunder men har måske vadet gevaldigt i spinaten fordi jeg ikke har kaldt det et nyhedsbrev. Med den viden jeg har idag føler jeg mig rigtig som en amatør og tumpe. Men nu er jeg dedikeret og har læst e-pusher og kan godt se at der skal ske noget dramatisk for at få min shop op i omdrejninger. Så...for at gøre en lang historie kort har jeg brug for nogen til at komme med kritik af min shop så den kan blive toptunet. På forhånd tak for hjælpen. Hilsen Pia |
Hej
Vedr shoppen:
Topmenu. Bestil hedder normalt "Til kassen" eller "Checkout". E-mail ville jeg omdøbe til "Kontakt".
Venstermenuen: Design, Selection og anbefaler ser ud til at være dubletter og giver et meget dårligt indtryk af at shoppen ikke er færdig. Ah, nu forstår jeg du har kun fire menupunkter, men teksten wrapper ned så det ser ud som 7 punkter. Det er ikke så godt, kan til nød reddes hvis der kommer en understregning på når man kører musen henover eller farven skifter.
De grynede billeder: Har du dem i stor størrelse?Så kan du sikkert få dem skaleret ned med et andet værktøj så de bliver pæne.
Varerne: Man skal trykke på Køb to gange for at købe???
Bestilling: Øverst skal jeg indtaste telefonnummer og password. Hvorfor det? Det gør mig utryg og her ville jeg nok fortryde købet.
Positiv feedback: Det er jo fede produkter (for den rette målgruppe). Designet er fedt og passer godt til varerne.