Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få mere gang i min shop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har haft en shop i snart 2 år og vil gerne have mere gang i den - har kun 50-60 besøgende om dagen

Jeg har googleadds.

Jeg ved at nogle af mine billeder ikke er gode - de er taget af professionel fotograf men de er grynede i shoppen. Hvad kan jeg gøre for at ændre dem?

Får dankort i næste uge - håber at jeg kan finde ud af at få det til at fungere.

Har shop hos dandomaine og har først for nyligt forstået at slå nyhedsbrev til og ikke været klar over vigtigheden heraf. Har idag sendt et super tilbud ud til nogle kunder men har måske vadet gevaldigt i spinaten fordi jeg ikke har kaldt det et nyhedsbrev.

Med den viden jeg har idag føler jeg mig rigtig som en amatør og tumpe. Men nu er jeg dedikeret og har læst e-pusher og kan godt se at der skal ske noget dramatisk for at få min shop op i omdrejninger.

Så...for at gøre en lang historie kort har jeg brug for nogen til at komme med kritik af min shop så den kan blive toptunet.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Pia

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:24
Hej

Vedr shoppen:

Topmenu. Bestil hedder normalt "Til kassen" eller "Checkout". E-mail ville jeg omdøbe til "Kontakt".

Venstermenuen: Design, Selection og anbefaler ser ud til at være dubletter og giver et meget dårligt indtryk af at shoppen ikke er færdig. Ah, nu forstår jeg du har kun fire menupunkter, men teksten wrapper ned så det ser ud som 7 punkter. Det er ikke så godt, kan til nød reddes hvis der kommer en understregning på når man kører musen henover eller farven skifter.

De grynede billeder: Har du dem i stor størrelse?Så kan du sikkert få dem skaleret ned med et andet værktøj så de bliver pæne.

Varerne: Man skal trykke på Køb to gange for at købe???

Bestilling: Øverst skal jeg indtaste telefonnummer og password. Hvorfor det? Det gør mig utryg og her ville jeg nok fortryde købet.

Positiv feedback: Det er jo fede produkter (for den rette målgruppe). Designet er fedt og passer godt til varerne.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:49
Hej Pia

Jeg vil lade andre om gode råd til din side.

I stedet kan jeg give dig en gratis banner-annonce på www.kids-domain.dk side 2 Baby.

Giv besked her eller pr. mail hvis du er interesseret. Det kan jo aldrig skade

jfc
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:15
Hej Pia

Du nævner antalelt af besøgende, men jeg mener at det er vigtigere at se på antallet af kunder. Eller faktisk antallet af kunder i forhold til antallet af besøgende. Hvad ligger det på? Fx. på månedsbasis. Hvis det ligger på 1 kunde ud af 100 besøgende, skal du med andre ord skaffe 100 nye besøgende for at få en enkelt kunde.

Du kan ikke ændre på antallet af besøgende ved at ændre din hjemmesides design. Hvis du gerne vil have flere besøgende skal du reklamere eller på anden måde gøre opmærksom på din hjemmeside.

Men ved at ændre på din hjemmeside, kan du måske få flere besøgende til at blive til kunder. Får du pludselig 2 kunder ud af 100, ja så har du jo nu dobbelt så meget salg med samme antal besøgende.

Og husk lige at du ikke må sende nyhedsbrev ud med henblik på salg med mindre dine kunder udtrykkeligt har sagt god for dette. Det virker ikke som om de har det, eftersom du først lige har opdaget det med nyhedsbrevet.

Venlig hilsen

Martin

---------------------------------------------------
www.enandenvej.dk
Økologisk netbutik for mor og barn

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 07:18
Hejsa! :-)

Prøv at kontakte www.dagenskup.dk
Der kan man i øjeblikket få gratis annoncer :-) Det vil sikkert give dig nogle flere besøgende her og nu :-)

Jeg har desuden sendt dig en email :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 08:23
Hej Pia

Pæn side, men jeg syntes der mangler:

En søge funktion til siden, opdeling af dine produkter i kategorier, særlig når du skriver "Udsalg: VI har...." og du ikke har et direkte link til disse tilbud.

Man skal bruge tid på at finde dem i dine kategorier, som ikke direkte fortæller hvad de indeholder. Det kan være en udmærket salgsteknik (man ser varer man ikke

vidste man manglede :), men man skal passe på, for det kan også være et lille irritationsmoment at man skal bladre det hele igennem for at få øje på de

gode tilbud.

En anden ide, som du måske kan overveje for at booste salget af dine produkter: Hvad med at lave en ønskeseddel hvor (den nybagte mor) kan gå ind og vælge blandt dine

produkter? Jeg har ingen ide om hvordan det kunne laves eller hvad det koster, men jeg ved at andre benytter sig af "tricket" .

Og sidst , jeg er ikke (slet) enig med dem der siger du skal bruge "Kontakt" istedet for e mail, for det er dejligt at man trykker på "e mail" og så kommer der rent faktisk

en e mail formular, hurra! Det er langt at foretrække for almindelige brugere som mig selv sagde hunden, hvis alternativet er en af de evindelige formularer hvor man skal udfylde alt lige

oldemors pigenavn til ens eget BMI før man får lov til at sende en mail!

Så behold endelig "e mail", jeg ved godt at mange mener det er gammeldags osv., men mit synspunkt er

nu engang at det hurtigt, fleksibelt og det giver mig tryghed, dine kontaktinformationer skriver du jo i "OM Mother Nature", så ingen problemer med troværdighed der.

PS, der er et billede, men det kom ikke i hverken IE7 eller Firefox?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:55

Det jeg faldt over er kvaliteten på billeder. Virker som om de er blevet komprimeret helt forkert. Kan du sende origninalen af dette billede til  ks@cygnet.dk så må vi lige se om vi ikke kan få dem til at se betydeligt pænere ud.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:31
Hej Pia

Jeg kan rigtig godt lide din side, og synes den visuelt stemmer godt overens med de produkter, du sælger.

Mht. at få flere besøgende er det nok nogle andre redskaber, du skal gribe til. Der er mange gode tråde her på amino, som kan hjælpe dig med optimering af din side - jeg har selv fået mange informationer ved at læse disse tråde.

Held og lykke med shoppen.

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:52
Jeg tænker lidt på, at du måske kunne udvide sortimentet i din butik? Som jeg ser det, henvender din butik sig til en begrænset skare og dermed vil besøgstallet også være begrænset.

Men udover det, synes din butik har et fint design.

Helle/just my 2 cents

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:00
Hejsa,

Jeg synes også det er en super fin side. Hvad med at få bannere de steder hvor der er mødre grupper feks? Netdoktoren har en babyklub - der er garanteret ogs¨andre steder hvor de har det. Og hvad med brochurer, har du sådan nogle? Få smækket dem op der hvor der er fødselsforberedelser osv - så kan du få lidt mere markedsføring indover, og det høje antal klik på din side må da generere bedre plads på google;0)

Finkena

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)