Men du kan nok forvente at blive afvist, da Apple ikke ser enkeltmandsvirksomhed som firma. Som du kan læse i tidligere indlæg, har nogen haft held med at gøre det. Så jeg ville tage kontakt til dem.
Hvor lang tid skal man vente på svar? Jeg skrev op til firma konto (ApS med D-U-N-S). Der er gået 3 dage nu. Burde de have haft ringet? Er det en fordel at email eller ringe til dem?
Uanset om man er til det ene eller det andet, så virker hele godkendelsesprocessen ved Apple (om det er udvikler licensen eller bare din app) som en ufatteligt bøvlet og enormt langsommelig proces. Det kan godt undre at til prisen for sådan en udviklerlicens, at det skal være sådan.
På min tidligere arbejdsplads rundede vi således 8 uger før vi fik vores udvikler licens og yderligere tre uger for godkendelse af vores app. Dette med samme problemer som mange andre.
Sammenlignet med vores Android app, som kun tog ti minutter samlet for både at erhverve udvikler registreringen og få publiceret app'en, er det virkelig en dårlig proces Apple har indført.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer