Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apples Developer Enrollment helvede

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit firma navn, som du har registreret.

Men du kan nok forvente at blive afvist, da Apple ikke ser enkeltmandsvirksomhed som firma.
Som du kan læse i tidligere indlæg, har nogen haft held med at gøre det. Så jeg ville tage kontakt til dem.

-

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:08

Nja det ku jeg ikke :) Nu har jeg skrevet til dem, kunne ikke finde et telefonnummer jeg kunne ringe på, så må vi se hvad der sker.

Har ellers fået et DUNS nummer (det gik stærkt) men var der nogen der nævnte at det tog lidt tid før det var opdateret i Apples systemer måske?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 16:06

Hvor lang tid skal man vente på svar? Jeg skrev op til firma konto (ApS med D-U-N-S). Der er gået 3 dage nu. Burde de have haft ringet? Er det en fordel at email eller ringe til dem?

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:59

Helt klart ring til dem. Så godkender de højst sandsynligt med det samme.

-

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:36

Uanset om man er til det ene eller det andet, så virker hele godkendelsesprocessen ved Apple (om det er udvikler licensen eller bare din app) som en ufatteligt bøvlet og enormt langsommelig proces. Det kan godt undre at til prisen for sådan en udviklerlicens, at det skal være sådan.

På min tidligere arbejdsplads rundede vi således 8 uger før vi fik vores udvikler licens og yderligere tre uger for godkendelse af vores app. Dette med samme problemer som mange andre.

Sammenlignet med vores Android app, som kun tog ti minutter samlet for både at erhverve udvikler registreringen og få publiceret app'en, er det virkelig en dårlig proces Apple har indført.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 19:46

Jeg kan kun finde deres form:
https://developer.apple.com/contact/

Men prøver den nu. Hvis du har et (Dansk?) telefonnummer hører jeg gerne :)

Men jeg rapporterer tilbage hvordan det går. Det er jo weekend nu :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)