Problemet er at det er opstartsfasen på denne ide som koster, Jeg har fået en med på ideen, og han tror selvfølgeligt lige så meget på den som mig, men der er ingen grund til powerpoint eller lign for at overbevise, det er ikke et nyt produkt, bar en ny måde at gøre tingene på.
Jeg ved ikke hvorfor du tror jeg er 19 år ? nu er min alder jo sådan set ligegyldig, men jeg er 22 år.
Villa og vovse, Jeg har 2 biler, den ene er 2 år gammel, den anden en gammel amerikaner, Fik barn som 19 årig, og huset er da også på vej, derudover har jeg et velset job ved siden af mine projekter som f.eks. www.gadgetbasen.dk :)
Men hvordan min private situation er, er sådan set heller ikke så spændende, det er faktisk selve ideen som vil blive en succes, hvis bare kapitalet kan fremskaffes.
Jeg er godt klar over at mit personlige engagement, min personlighed, og mig som ansigt ud af til for virksomheden vil være vigtigt, men som tidligere nævnt ville jeg aldrig kaste mig ud i et projekt som jeg ikke troede 120% på , Jeg har muligvis en masse ideer - nogle bedre end andre, men denne her er intet mindre end GENIAL.