Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri telefon / multimedie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har et spørgsmål vedr. mobil telefoni.. Det drejer sig om ansatte med fri telefon, hvor de idag bliver beskattet af 3.000 kr. årligt jvf. multimedie beskatningen.

Når man opretter et abonnement på et mobil nr, har det så nogen betydning om det oprettes i firmaet navn (CVR-nr) eller den ansattes navn (CPR-nr) ? Her tænker jeg på fradragsretten til moms ?

Vi har idag TDC mobil og CBB mobil, og fremover valgt at samle det hos én udbyder, da TDC er for dyre og CBB ikke har mulighed for at ringe til udlandet, med mindre man har penge på en konto, pga det er taletid, hvilket er dybt åndsvagt..
Jeg har undersøgt markedet og kommet frem til at det enten bliver Telmore eller M1 mobil, da jeg helst gerne vil have TDC-dækning og har kun hørt godt om dem!

MEEN.. så når jeg kigger på priserne har Telmore en pakke: 10 timers taletid, fri sms osv = 199 kr. pr. mdr (hvilket dækker behovet) M1 tilbyder: 11 timers taletid fri sms osv = 199 kr. pr. mdr... det kræver blot at man logger ind online og følger forbruget, optankning/afregning sker automatisk

PRISERNE ER INCL. MOMS, når jeg kigger under privat - så når jeg klikker på Erhverv er det noget helt andet.. så er priser ca. nogenlunde det samme MEN BARE + MOMS !!

Hvorfor betale 25 % mere for samme produkt ???

Jeg hører gerne Jeres meninger / erfaring mobil abonnement.. TDC, Telmore, M1, Telenor, Telia osv osv

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringede til Telmore sidste år, og skrev svaret i denne tråd. Det kan dog have ændret sig siden.

Unotel er forresten også en mulighed, da de også er ejet af TDC.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)