Hej Jeg er ved at starte en hjemmeside op, hvor der skal sælges moderne og personlige accessories. Jeg har brugt min nærmeste omgangskreds til gode råd af hvorledes brugervenlighed, design, blikfang og produktbilleder skal se ud. Den sidste er vi dog meget i tvivl om, og her søger jeg ekspertise fra jer. Min hjemmeside er bygget op omkring farverne sort, grå og hvide linier. Diskussionen er som følgende: Billederne som skal tages, er på sort baggrund. Smykkerne skal også tages på en model, så man kan se hvorledes dette ser ud på personen. Skal denne person være lyshåret eller mørkhåret? Håber at få nogle gode meningen og argumenter på banen - billederne skal jo sælge bedst muligt. Der er ved lyshåret og mørkhåret fordele og ulemper. Lad mig høre jeres bud ![]() Mvh RS |
Produktbilleder - hvad er bedst?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Umiddelbart ville jeg bruge en mørkhåret model, så smykkerne kommer mere i fokus. Det er vigtigt at øjet automatisk "vandrer" hen til produktet og bliver dér. Øjet har tendens til at fokusere på kontrasten i billedet, dvs. hvis hele billedet er i mørke nuancer og smykkerne er lyse eller glimter, vil der blive skabt et naturligt "hvilepunkt for øjet dér. Håber du kan bruge det til noget... |
Hej Andreas Det er umiddelbart også mit argument for at vælge en mørkhåret. Tak for din mening, håber at andre også vil tilføje deres. Mvh RS |
Og sig endelig til, hvis I mangler en fotograf til at tage billederne.. evt en der både har mørkhårede modeller og en sort baggrund, og som har prøvet at lave smykkebilleder før :P - Birgitte, FriskFoto |
Hej Birgitte Lige til at starte med, lancerer vi websiten med billeder vi selv har taget, og redigeret. Men jeg vil da gerne høre en pris for at få taget disse billeder? Mvh RS |
Det kommer an på hvor mange billeder/smykker det ca drejer sig om, om det er en enkelt gang eller et længere samarbejde, og hvor i landet I holder til. Det kan naturligvis kun betale sig, hvis I er her i nærheden, så smykkerne kan overleveres personligt. Jeg bor i Skovlunde og har bil, så kan godt køre efter dem, hvis det ikke er så langt væk. Så hvis du uddyber lidt, kommer jeg gerne med et prisforslag :) - Birgitte |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)