Jeg mangler en investor til en investering i et større webudviklingsprojekt med sikker gevinst.
Beløbet der skal bruges ligger mellem 1-2 mio alt afhængig om vi beslutter og for 1 eller 2 udviklere.
Din drivkraft må såmænd gerne være penge, men jeg ser hellere en investor med sans for næstekærlighed, velgørenhed, god omtale og super kunde service. Projektet laves FOR kunderne primært og at vi samtidig kan tjene nogle gode penge er en anden snak..
Projektet løber over 2 år, hvorefter der ikke skal spyttes flere penge ud...
Kun seriøse henvendelser fra investorer som har kapitalen og lyst til at ligge navn til noget godt.. Fortæl lidt om dig selv, din virksomhed og din forretningsfilosofi..
Hvad skulle være investors interesse i at gå ind i dit projekt, hvis det primære ikke er at tjene penge? Samtidig gør det nok også en forskel om der er tale om 1 eller 2 mio. kr.
Jeg har ikke lyst til at arbejde sammen med mennesker der ikke har andet i hovedet end penge, penge penge. Jeg har haft venturekapital ind over et projekt tidligere og mage til egoistiske og pengegriske personer har jeg sjældent oplevet. Der ER rigtig gode penge i projektet, men det skal ikke være den eneste grund til at deltage.
Jeg har forretningsplan og budget - jeg har en mand til at lave forskellige analyser, så sidste hånd er ikke lagt på forretningsplanen endnu, men projektet er absolut bæredygtig og solidt.
Og om folk nogensiden har fundet en investor i sådan en tråd ville jeg skam også gerne vide haha :-)
Og om folk nogensiden har fundet en investor i sådan en tråd ville jeg skam også gerne vide haha :-)
Jeg er sikker på at der sidder individer her med penge klar til at investere i gode ideer. Der sidder måske også et par enkelte VC''ere, men det er nok ikke mange.
Din drivkraft må såmænd gerne være penge, men jeg ser hellere en investor med sans for næstekærlighed, velgørenhed, god omtale og super kunde service.
Jeg kan ikke lade være med at tænke hvordan næstekærlighed mon kan forrente en investering på 1-2 mio. DKK.
Det virker i mine øjne som en useriøs måde at søge investorer på, så skulle du hellere søge fondsmidler til velgørenhed og lave det 100% non-profit hvis dit formål primært er næstekærlighed og velgørenhed.
Jeg tror ikke der findes investorer der ikke forventer et solidt økonomisk afkast af deres investeringer.
Money makes the world go round og kun arbejde for det andet du nævner kræver vist en meget speciel person og VC''s er som VC''s er, det ved man inden man tager dem ind ;)