Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.dk vs .me vs .nu o.s.v

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:
Domæne-endelsen har inhen betydning rent seo-mæssigt, overhovedet. At det kan have en betydning på dine kunder, er en anden sag. Google er ligeglad.

Det er ikke rigtigt... .dk er bedst for danske sider, .com for engelske, .de for tyske osv...

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kim / Memo-Consult:

Så Matt Cutts er fejlinformeret, når han den 31. marts sagde nedenstående?

“We tend to look at the IP address, we tend to look at the gTLD or the ccTLD. There’s also something in Google’s Webmaster Tools where you can say my site is not just a .com, but it’s a .com that really pertains to, for instance, UK, New Zealand orAustralia. (…) So, you should spend your time trying to make sure you have the right domain name, the right IP address if you can, and then definitely if you have content that’s geo-located, even if it’s a subdomain or a subdirectory, you can specify that within Google’s Webmaster Tools and say yes, this is relevant for this particular country.”

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 20:13

Den har jeg åbenbart misset. Så jeg tager da gerne mine ord i mig igen. Så jeg beklager mine udtalelser.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 21:58

Jeg har et .dk domæne der re-directer til mit .com domæne, det må vel være godt nok...?!

Tanken er at dele .com domænet op så man kan klikke sig ind på dansk eller engelsk men stadig er under .com

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:27

Torben Scharling:

Jeg har et .dk domæne der re-directer til mit .com domæne, det må vel være godt nok...?!

Tanken er at dele .com domænet op så man kan klikke sig ind på dansk eller engelsk men stadig er under .com

Nej - det hjælper dig ikke, når det er redirectet. Så er det jo .com, som Google og andre søgemaskiner ser.

Du kan opdele på dit .com i f.eks. domæne.com/dk/ , domæne.com/en/ osv. og så via GWT fortælle Google, at /dk/ er målrettet Danmark. Så er du bedre kørende - men stadig ikke lige så godt som med et .dk domæne.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:28

Kim Jørgensen:
Den har jeg åbenbart misset. Så jeg tager da gerne mine ord i mig igen. Så jeg beklager mine udtalelser.

No worries ;-) Hovedsagen er, vi fik det afklaret.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)