Her er nogle koncepter – som er i overensstemmelse med tidens behov og trend: A) Nyt kontormøbelkoncept – der forebygger ryg, håndskader og som fundamentalt bryder med at en arbejdsplads altid består af et bord og stol. (der skal entreres med designere helt fra udvikling af prototyper) B) Cateringkoncept – Five-To-Eight til den travle familie der vil spise godt og sundt og spare tid en eller flere gange på ugens hverdage. Konceptet er nyt i forhold til målgruppe og distributionsform (konceptet kan implementeres via en række underleverandører. På grund af distributionsform bliver markedsføringen overkommelig med et begrænset budget) C) Rekrutteringskoncept – vender rekruttering på hovedet og får fat i en attraktiv målgruppe som er helt overset i markedet. Konceptet vil mediemæssigt kunne tiltrække stor medieopmærksomhed i opstartsfasen (kræver viden og værktøjer fra rekrutteringsbranchen) D) Boligkøb udland – boligportal som pooler nichegrupper omkring køb af bolig. Køberne kan spare 20-30% på boligkøb. Da boligkøb er vores største investering – er der store penge at spare E) International oplevelsescamp – 4 timers flyvetid fra Europa – med mulighed for at tiltrække et int. klientel. klientel. Konceptet er out-of-this-world – (der foreligger en meget detaljeret forretningsplan) – og rimeligt simpel at gå til (der skal skaffes et kapitalgrundlag på 5 mill. kr. iht. Budget) F) Plastgimmic – smart lille dims til alle 1 ½ liters sodavandsflasker der gør øger brugsvenlighed (begrænset investering i prototypeudvikling. Udfordringen er salg og markedsføringen) Jeg er bankuddannet og læst afsætningsøkonomi og mange års erfaring indenfor markedsføring og forretningsudvikling nationalt og internationalt (inkl. business-planning på meget store projekter) og har både viden og noget kapital til rådighed. Jeg har hjulpet en del iværksættere og SME´s – herunder en tidligere formand for dansk iværksætterforening. Send mig en mail på hvad du kan tilbyde, hvad du kan og hvad du brænder for. |
Ideudvikler søger modne partnere/legekammerater med succes record.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)