Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere kunder!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, vi tilbyder flere kunder.

I første omgang ihvertfald flere kundemøder, så er det op til jer at sælge varen.

Få én mødebooker i én hel uge

Opstart kr. 4.000 (excl. moms)

Mødebooking: kr. 15.000 (excl. moms)

Samlet kr. 19.000 (excl. moms)

Til alle Amino-brugere gives 7% rabat på ovenstående priser

Tilbudet er gældende indtil udgangen af marts-07

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Jeg har ikke rigtig forstand på det eller nogle interesse i at anvende det, men jeg sidder blot og tænker at det er små 60.000 pr. måned (excl. opstarts gebyt) man skal af med.
Jeg vil mene at man for 60.000 kan få et par medarbejdere til at ringe rundt, i en måned - ved at ansætte et par i eget firma.

Er det virkelig normalt så dyrt, at leje en mødebooker?
Jeres er sikkert uddannet i den retning, har en masse erfaring mm. - men kan det virkelig betale sig at bruge så mange penge på det hos f.eks. Jer, frem for at ansætte en?

Ønsker ikke at gøre dit tilbud "dårligere" eller svine her inde, blot en tanke fra en træt svensker :)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:06

Er det virkelig normalt så dyrt, at leje en mødebooker?
Jeres er sikkert uddannet i den retning, har en masse erfaring mm. - men kan det virkelig betale sig at bruge så mange penge på det hos f.eks. Jer, frem for at ansætte en?

Har tidligere prøvet forskellige telemarketing både i den billig og dyre ende. Vi har endnu aldrig set et positivt resultat.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:07
Tak for jeres kommentarer.

Mht prisen, så mener jeg ikke at en timepris på kr. 400 (excl. moms) er særlig høj - jeg tror de fleste herinde sælger sig selv dyrere end til kr. 400 pr. time. 

Tilbudet er baseret på én uge. Hvis man køber flere timer / uger, så falder timeprisen. Så en mødebooker i en hel måned vil koste i omegnen af kr. 50.000, hvilket vel er meget rimeligt.

Hvis man selv ansætter en phoner, så har man jo også sygedage mm - hos os betaler man kun for de effektive timer.

Men tilbudet er jo som sådan heller ikke beregnet til virksomheder der skal bruge en phoner på fuldtid, men netop de virksomheder der gerne vil "dele" en phoner. Så set i det lys mener jeg ikke at en fleksibel arbejdskraft til 300-400 kr i timen er en høj pris.

Men jeg har tager jeres kommentarer til efterretning.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:18
400kr pr. time ?
Det er en årsløn på næsten 800.000kr...

Som pædagog tjener jeg 129kr i timen, i mit IT job og Hjemmeside designs, en 150kr max i timen....

Bare lige min indskydelse. Jeg har INTET forstand på dette emne og lønninger.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 00:11
#webspeeder..

Hvordan kan du køre virksomhed på en grundlag af 150 kr i timen ?????

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:51
Dato: 19-03-2007 22:18:08
Forfatter: Webspeeder
400kr pr. time ?
Det er en årsløn på næsten 800.000kr...

Som pædagog tjener jeg 129kr i timen, i mit IT job og Hjemmeside designs, en 150kr max i timen....

Jeg har nu også svært ved at se, hvordan det kan løbe rundt for dig Webspeeder... du kan da ikke have de store udgifter til lokaler, PC og software med den timeløn.

Synes ærligt talt ikke at 400 kr/t er meget for en freelance-person hvis det vel at mærke er top professionelle phonere som er under kyndig supervision og coaching. Desuden tjener phoneren jo ikke 800K om året. For den løn skal der betales husleje, vand, varme, el, telefonregninger, PC''ere, fax, regnskabsdame, fredags-fyraftensøl, sygedagpenge, opsigelsesvarselspenge, undervisning/videreuddannelse (da jeg ikke forventer at det er 21 årrige skoledrenge der sidder efter skole), forsikringer og alt muligt andet personalepleje...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:42
hehe det er vidst kun i den gyldne IT branche man kan arbejde for 150 kroner i timen

Jeg synes Peters tilbud lyder spændende, har i nogle tal på hvor mange emner man kan nå at ringe op til på sådan en uge? Det vil naturligvis svinge, men det kunne være sjovt at få sat et gennemsnits tal på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:47
Nu er timeprisen på kr. 400.- jo ikke til Peter selv rent, men også til aflønning af medarbejderen og div. udgifter der ligger bag.
Dertil skal der jo en fortjeneste på som på alt andet, så det er ikke rent galt med den priser han afgiver.

Nu skal i samme ombæring henvise til min egen virksomhed hvor man kan "leje" en phoner, se mere i denne tråd HER..

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:51

Dato: 09-03-2007 21:06:04 Forfatter: bacardil
Har tidligere prøvet forskellige telemarketing både i den billig og dyre ende. Vi har endnu aldrig set et positivt resultat.

Jeg vil gerne høre mere om hvad det er for noget du har skulle have et telemarketingsbureau til at gøre, og hvad det er de ikke har formået at gøre.

Du er velkommen til at give mig en PM og forklare, hvis det ikke er noget du vil gøre i åbent forum.
Og ellers er Nordjysk Marketing altid klar på en udfordring.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)