Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på papir / karton produkt - Filter Tips

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som titlen siger søger jeg et produkt lavet af papir / karton, kaldet filter tips. Et godt eksempel ville være http://www.roll-lol.de/shop/index.php?n=products&Gr=lol&Br=LOL003

Jeg søger et lign. produkt lidt større i størrelse, lidt tykkere papir, og med eget logo.

Jeg har været lidt ude og hente tilbud fra et trykkeri i Shenzhen City, i Kina. De har faktisk kommet med et godt tilbud i mine øjne, ca 0,5 USD pr. booklet, for 1.000 booklets. Det er med forsendelse som jeg har forstået. Ville jeg øge kvantiten til 5.000 booklets kunne jeg få 12% rabat.

Jeg vil bare gerne prøve alligevel og se om jeg kan få det billigere endnu. Hvis der er nogen herinde der kan pege ca hvor i verden papir produkter bliver produceret mest og billigst, kunne det være super. Er det inden for EU, endnu bedre.

Skulle der være nogen derude der mener de kan give et bedre tilbud, vil jeg meget gerne høre fra dem. Så kan jeg altid sende mine design ideer, og nogle eksisterende vareprøver så det giver en bedre ide af hvilket produkt vi skal ende med.

MVH Peter Stani
www.smokeshop.dk

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har lavet filtertips i flere år og kan gøre det en del billigere.

Send mig en mail med beskrivelser, antal booklets pr. kasse, og artwork,  så kan jeg give dig en pris.

Mvh

Lars Kristensen

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

 

Prøv at se Kreativhobby.dk måske der er noget du kan bruge. Det er til privat salg og ellers check avform.dk for erhverv :)

Håber du finder hvad du søger. Fortsat god dag :)

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

søger du stadig booklet // filtertips?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)