Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle...

 

jeg er en 23 årig tømrerlærling som har started et firma op ved siden af.

baggrund for at jeg startede mit firma, er jeg hellere vil øve mig på at skrive regninger, lave budget, m.m. end at arbejde sort. 

jeg har indtil videre kun arbejdet for familie og venner, men vil gerne udvide lidt. 

mit spørgsmål er så hvordan man markedsføre et firma som mit, jeg har ikke råd til reklamer og den slags. det eneste jeg har i tankerne er at hænge flyers op i det lokale supermarked. 

det mit firma kan som de etablerede firma ikke kan er, at ingen opgave er for lille.

håber i kan komme med nogle konstruktive ideer 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Opslag i brugsen, netto osv.. er slet ingen dum ide.

Måske et par visitkort i holderen hos din lokale trælast osv.. her kommer jo også folk som måske lige skal bruge en tømrer til de mere komplicerede opgaver.

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin,

Det lyder fedt..

Jeg kører et lille Flyer Design, Tryk og Distribuerings Firma..


Jeg kan meget hurtigt smække en pæn flyer sammen til dig, og få dem trykt i et rimelig oplag og så smide dem ud til en masse husstande.

Det er billig, men det skaffer tværtimod kunder let..men effekt.


Lad mig Vide

Mvh
Vincent Rye

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin