Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle...

 

jeg er en 23 årig tømrerlærling som har started et firma op ved siden af.

baggrund for at jeg startede mit firma, er jeg hellere vil øve mig på at skrive regninger, lave budget, m.m. end at arbejde sort. 

jeg har indtil videre kun arbejdet for familie og venner, men vil gerne udvide lidt. 

mit spørgsmål er så hvordan man markedsføre et firma som mit, jeg har ikke råd til reklamer og den slags. det eneste jeg har i tankerne er at hænge flyers op i det lokale supermarked. 

det mit firma kan som de etablerede firma ikke kan er, at ingen opgave er for lille.

håber i kan komme med nogle konstruktive ideer 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Opslag i brugsen, netto osv.. er slet ingen dum ide.

Måske et par visitkort i holderen hos din lokale trælast osv.. her kommer jo også folk som måske lige skal bruge en tømrer til de mere komplicerede opgaver.

 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin,

Det lyder fedt..

Jeg kører et lille Flyer Design, Tryk og Distribuerings Firma..


Jeg kan meget hurtigt smække en pæn flyer sammen til dig, og få dem trykt i et rimelig oplag og så smide dem ud til en masse husstande.

Det er billig, men det skaffer tværtimod kunder let..men effekt.


Lad mig Vide

Mvh
Vincent Rye

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Tror måske du kunne få et godt udbytte ved at lave en annonce til en lokal avis som dækker dit område. Derudover er et website heller ikke en dårlig idé, hvorefter du kan tilmelde den til forskellige andre side, som samler virksomhederne på ét sted.

Der er masser af muligheder, og det er faktisk kun dig selv som sætter grænsen.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Først og fremmest tillykke med firmaet - det skal du nok blive glad for :-) Især er jeg meget begejstret for din attitude omkring sort arbejde. Ingen ordentlige mennesker er alligevel nogensinde blevet til noget ved at fifle.

Mit råd vil være ikke at markedsføre dig som firma, men som person. Det giver folk et langt bedre indtryk at kende en dygtig håndværker frem for et lettere anonymt firma. Jeg er ikke bange for at bruge en ung, nystartet og uudlært håndværker, hvis bare han/hun viser hvem de er, og hvad de kan. Så ikke så meget tekst og snak - men billeder af dine opgaver og af dig selv. Er du dygtig, så kommer kunderne hurtigt til at markedsføre dig. Bestem dig for at være den håndværker, som er flinkest og i allerbedst humør - der er alt for mange gnavpotter i håndværksfaget.

Blot en lille tanke,

Venlige hilsener,

Jens

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag billeder af det du laver. Det er altid godt at have, hvis du skal lave en hjemmeside en dag.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det :-)

Glem avis annoncer de kaster ikke nok af sig i forhold til pengene du kommer i det.
Da det hovedsageligt er små opgaver du vil få her i starten.

Hvis jeg var dig ville jeg smide nogle visitkort i den lokale tømmerhandel, netto osv.
Du kan selv lave et visitkort og få dem printet af vistaprint det er meget simpelt og billigt.
Jeg ved at Stark køre noget landsdækkende visitkortholder reklame hos dem.

Hvis du syntes det er sjovt at arbejde med hjemmesider, kan du jo lave sådan en også.
Ellers så et godt råd, hold dine omkostninger nede og kom ikke bagud med regnskabet Wink

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

jeg har også håndværker virksomhed og  der er 2 ting der har virket for mig

1. annonce i dit lokale avis(men kør hver uge så få du kunder hver uge!)

2. omdeling af flyers og reklamer i massivt antal, for hver 1000 stk fik vi en stor kunde.

så  nu håber jeg ikke at du omdeler i mit område nordsjælland:)

men ellers se lokaldistribution ang omdeling.

Lina Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hurtigste måde: Lav en www.sweetdeal.dk aftale og sælg nogle timer til en god pris. Du får mindre ud af det, men kommer hurtigt i gang, og får en række kunder der måske vil købe mere.....

Held og lykke.

Thomas

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)