Når jeg går ind på din side, så står adsense-reklamerne på dansk. Er det fordi adsense sporer hvor de besøgende kommer fra og tilpasser sproget derefter. Fordi ellers ser jeg ikke den store logik i, at have danske reklamer på et tyrkisk site?
Nå, William, må vi høre hvor mange procent din adsense intjening er steget med den nye annonce på det tyrkiske site? :)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er meget svært at vurdere, men f.eks. dagen før var der kun 1 klik, og efter den nye placering er der kommet 2-3 klik pr. dag. Så det er en fordobling/tredobling, men alligevel ALT FOR FÅ klik. Det er lige før jeg dropper det... For klikprisen er ret lav i Tyrkiet i forhold til Danmark. Men nu må vi se...
Jeg overvejer google reklamer på stressterapi.dk da siden er velbesøgt, og de søgeord er ret dyre at købe hos google som f.eks. stress, stressbehandling osv. MEN er bange for at det ødelægger kvaliteten af siden... Hvad synes du?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det var dog utroligt få klik! Hvor mange besøg har du om dagen på forsiden?
Prøv med en anden farve (fx same tekstfarve og baggrundsfarve som feltet ovenover
Eller prøv at bytte placering med feltet ovenover. Det må være muligt at finde opskriften på klik! :)
Mht Stressterapi: det er smag og behag og handler også om hvad sidens formål er. Men du kan vel snige en lille menu ind i venstre side eller lignende?
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.