Kære Amino-brugere
Mit navn er Jannie Grothe, og jeg er cand.ling.merc. fra Copenhagen Business School. Jeg har netop åbnet det kombinerede sprog- og kommunikationsbureau Grothe Sprog & Kommunikation, som er beliggende i Næstved. Jeg tilbyder bl.a. følgende:
Oversættelser mellem dansk, tysk og engelsk: Til dig, der skal have oversat en manual, en brochure eller en hjemmeside etc. Mød dine engelsk- og tysktalende kunder på deres modersmål. Det signalerer professionalisme og skaber tillid – og mulighed for godt samarbejde og ordrer!
Korrekturlæsning: Til dig, der vil sikre, at dine tilbudstekster eller din jobansøgning mv. er korrekt og støvsuget for sprogfejl. Et godt sprog udstråler kompetence og bliver taget alvorligt!
Tekstforfatning: Til dig, der har brug for at få formuleret en pressemeddelelse, en ny produktbrochure eller en god tekst til din hjemmeside.
Præsentationsteknik: Er du repræsentant, jobansøger eller specialestuderende, der skal til mundtligt forsvar? Jeg træner dig i alt, hvad der skal til for at skabe en vellykket præsentation: Struktur, kropssprog, husketeknik, håndtering af nervøsitet mv.
Vikarservice: Er der ekstra travlt i din virksomhed, eller kan det ikke betale sig at have fastansat personale til at løse sprog- og kommunikationsopgaver? Jeg tilbyder vikarservice inden for kontor og administration på time- og dagsbasis på det meste af Sjælland og i Københavnsområdet.
Har du brug for sproglig eller kommunikativ bistand, så kontakt mig allerede i dag og få et godt tilbud.
Med venlig hilsen Jannie Grothe Grothe Sprog & Kommunikation, www.grothesprog.dk |
Oversættelse og korrektur (dansk-engelsk-tysk), tekstforfatning, kurser i præsentationsteknik mv. tilbydes!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)