Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skab din exit-strategi nu!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg vil gerne dele et par enkelte detaljer fra verdensmarkedet i dag. Hvis vi ser på det amerikanske ISM Services Index, så faldt det i går til 52,8, som kun lige er over niveauet for recession (<50). Ligeledes faldt indekset for "Nye ordre" fra 64,1 til nu 52,7 - Dette er det største fald for en måned i dette indeks målt nogensinde.

Et nyt fald for næste måned kan betyde, at vi er tilbage i recession for dette indeks.

Ligeledes tyder tal fra ADP rapporten, at vi meget vel kan få os en overraskelse på fredag, når den store jobsrapport bliver frigivet.

Jeg har tidligere skrevet om råvaremarkedet. Tag nu f.eks. sølv som på 4 dage har mistet 21% i værdi. Det har været en stor fælde, der er blevet lagt ud til markedet, og de som hoppede på limpinden sidder nu i en alvorlig situation.

For mig at se har QE2 aldrig haft til hovedformål at nedbringe arbejdsløsheden og styrke dollaren som FED påstår. For mig at se handler det om, at de ønsker at polstre bankerne så meget som muligt, fordi de godt kan se hvad vi står overfor. Og det går så ud over millioner af små investorer, som læser deres udtalelser og hopper på deres usandheder, fordi mange er så autoritetstro og tænker, at når Centralbankcheferne og de "kloge" økonomer siger det, er det nok rigtigt.

Hvis du på nogen måde er i aktie- eller råvaremarkedet, vil jeg anbefale dig til hurtigst muligt at lave din exit-strategi NU.

Efter min overbevisning har dette vanvittige Bull-marked toppet, og pga. af den nye gigantiske boble centralbankerne og deres dealer-drenge har skabt, kan det blive en dyb afgrund vi får se.

Vær opmærksom

Forvent det bedste - forbered dig på det værste

Kh. Jens L. More

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)