Er du/i fra Københavns området og søger i en til at varetage opgaver som:
Administration - Alt inden for software (installation af programmer m.m) og hardware (fejlfinding og udskiftning af dele m.m) Netværksinstalleringer, support, sikkerhedsløsninger
Jeg kan varetage rollen som din virksomheds ansigt udadtil - ved professionelt og kvalitetsrig kundeservice. Besvarelse af alle typer for kundehenvendelser/spørgsmål Mulighed for 24/7 telefonisk og web support
Med en god kundeservice kommer selvfølgelig et godt salg! - Det i hvert fald mit motto! Jeg kan også varetage salgsdelen - Kort sagt, yde dine kunder god service og et godt produkt, på dine vegne!
Oversættelse af engelsk/dansk og mulighed for oversættelse af de skandinaviske sprog (Svensk og norsk)
Hvis du ellers mangler hånd til andet, så du velkommen til at kontakte mig - og jeg er sikker på at vi finder en god løsning! Har desuden 5 års salgs (samt) kundeservice erfaring. Og er uddannet it administrator
Arbejder på freelance basis, og er ellers fleksibel - også hvad angår prisen for mine ydelser!
Mvh. |
Med en god kundeservice kommer selvfølgelig et godt salg! - Læs, jeg er din løsning!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)