Hejsa Måske er dette spørgsmål kommet i forkerte "skuffe" men hvis jeg er heldig så ved en af jer dette ? Jeg har microsoft outlook på mine ene pc - jeg vil gerne have flyttet alle mine kontakter over i windows live mail som jeg har på en ny pc - i hvilket format skal jeg eksportere kontakterne fra outlook - og i hvorledes skal de importeres i windows mail. ELLER måske er der en helt anden og smartere måde at få dem over på ? Med venlig hilsen Lillian Pabst
|
Hej Lillian.
Her er en lille guide
In OUTLOOK: Open up Contacts, then…
File>Import and Export>Export to a File>Comma Separated Values (Windows)>[select CONTACTS folder]>[give your contacts file a name and save it on a memory stick]>[click finish].
IN WINDOWS LIVE MAIL: Open up Contacts, then…
File>Import>Comma Separated Value (.csv)>[choose file from memory stick]>[choose data fields to import]>[wait for transfer and then click finish].
As mentioned above, if you tell WLM that you’re importing from Outlook, it will only do so if the contact file in question is on the same computer. But to do so from a different computer, use the CSV file format to export/import.