Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et problem med SEO når en dansk side er på UK server?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Gutten i denne video har indsigt i Googles algoritmer - det er du forhåbentlig enig i. Alligevel ser det ud til, han har fået noget galt i halsen. Eller...?

Når man kommer op og der er meget konkurrence kan det vel godt være en marginal faktor, men folk som stryger direkte efter disse kompetitive ord vil finde ud af de smider mange penge ud af vinduet på SEO.. De kunne istedet have gået efter et long-tail søgeord, og så havde serverplaceringen ikke spillet en afgørende rolle så længe den er hurtig og stabil.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:49

Jeg giver Thomas helt ret.

Jeg bliver hosted i england, og har massere af sider på tysk og svensk, bare for at tage et eksempel, her har jeg overhovedet ikke oplevet nogle problemer. Jeg har så også lavet et ordenlig stykke SEO arbejde fra start af. Igen JA det ville gøre en forskel hvis der er utrolig meget konkurrence, og hvis alle konkurrenter havde samme SEO tilgang som du selv har. men sandheden er, at der er de grundlægende SEO principper man følger, men derudover har man hver især sine egne små optimeringer, jeg har hvertfald.

Det passer altså heller ikke at man skal bruge alle SEO "ticks" på en side. det er en god ide, og skader selvsigende ikke, men hvorfor bruge tid på at lave en fuldstændig optimering hvis man kunne nøjes med halvdelen og stadig ligge nr et?`det kommer an på nichen, man kan ikke genneralisere SEO, eller jo det kan man jo selvfølgelig, også alligevel ikke.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Shaftypetersen:

Jeg giver Thomas helt ret.

Jeg bliver hosted i england, og har massere af sider på tysk og svensk, bare for at tage et eksempel, her har jeg overhovedet ikke oplevet nogle problemer. Jeg har så også lavet et ordenlig stykke SEO arbejde fra start af. Igen JA det ville gøre en forskel hvis der er utrolig meget konkurrence, og hvis alle konkurrenter havde samme SEO tilgang som du selv har. men sandheden er, at der er de grundlægende SEO principper man følger, men derudover har man hver især sine egne små optimeringer, jeg har hvertfald.

Yes

Jeg havde lige håbet at komme i positiv Amino-karma, men stærke kræfter vil ikke tillade dette :p

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jepsen:
Jeg havde lige håbet at komme i positiv Amino-karma, men stærke kræfter vil ikke tillade dette :p

De stærk kræfter sider foran din computer. Du givver det ene forkerte råd og direkte fejlaktig efter den anden i trådende her. Og når du så bliver modsagt vrøvler du bar løs. Måske er det derfor at du får minnus poind?

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lars Birkedal:
De stærk kræfter sider foran din computer. Du givver det ene forkerte råd og direkte fejlaktig efter den anden i trådende her. Og når du så bliver modsagt vrøvler du bar løs. Måske er det derfor at du får minnus poind?

Hvor meget har du læst om SEO udover på Amino? Hvor meget erfaring har du selv med det? SEO er ikke et decideret SEO forum.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:10

Jeg kan brue google og en hurtig søgning visser at mindste de 10 mest kente SEO folk i verden er enig om at overdrevven brug af samme anketekst skader.

Jeg har kun lidt erfaring og selom jeg ikk staver godt læser jeg perfekt. Alle din "råd" blivver jo dokkumenteret som forkerte her på Amino. Det skule da sige dig et eller andet?

Du biller folk ind at en servers plasering ikke betydder noget. Så modbevise det af en video med Mat Cutts. Og så vrøvler du bare viddere. Undskyld men jeg syns ikk det er i orden!

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 23:19

Jeg skrev, det ikke har en afgørende rolle så længe konkurrencen ikke er skrap. Personligt er det ikke noget jeg bekymrer mig om, for man kan smide mange penge væk ved at gå efter de store ord, fordi konkurrencen simpelthen er ekstrem...

Jeg mangler stadig, at nogen definerer decideret overdreven brug. Jeg bruger ALTID ankertekster, som er relevante. Du kan sikkert skabe en liste over 10-15 søgeord, som er relevante.. Og det er dem jeg holder mig til. Men jeg linker selvfølgelig med forskellige ankertekster til de indre sider afhængigt af, hvilket long-tail søgeord jeg satser på at rangere for.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:28

Jeg har min webserver i USA og synes ikke min side ligger dårligt i søgeresultaterne.

Har også tilføjet denne META tag for at sige at mit site henvender sig til danske besøgende:

<meta http-equiv="content-language" content="da">

Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson | Vinderhimlen

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:48

Àsgeir Gunnarsson:
Jeg har min webserver i USA og synes ikke min side ligger dårligt i søgeresultaterne.

Men kunne den ligge bedre i Danmark, hvis den var hosted i DK? Al erfaring siger ja - og Google siger det samme. Ikke at vi altid skal tro blindt på dem - men i dette tilfælde har de nu ret.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:53

Thomas Rosenstand:

Àsgeir Gunnarsson:

Men kunne den ligge bedre i Danmark, hvis den var hosted i DK? Al erfaring siger ja - og Google siger det samme. Ikke at vi altid skal tro blindt på dem - men i dette tilfælde har de nu ret.

Vil også meget gerne flytte webserver til Danmark.

Men først når der kommer en super duper cloud hosting virksomhed i Danmark.

Der er desværre ikke nogen i øjeblikket der kan hamle op med heroku på brugervenlighed, pris og service.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)